Zara isi lanseaza magazinul online in Romania

Cuprins
- Optiuni de livrare
- Schimbari si returnari
- Usor de accesat
- Aplicatii
- Zara in Romania
- Model de afaceri
- Articolele pot fi returnate gratuit, indiferent de optiunea de livrare.
- Toate produsele sunt oferite online la acelasi pret ca in magazinele fizice Zara
Magazinul Zara online va incepe sa intampine clienti in Romania de la data de 1 aprilie. Este un nou pas in expansiunea comertului electronic al companiei Zara pe toate pietele in care este prezenta.
Site-ul www.zara.com/ro este conceput pentru a oferi o experienta de cumparare extrem de usor de accesat si pentru a le permite fanilor modei sa isi efectueze cumparaturile de pe oricare dintre browser-ele disponibile in tarile in care Zara are magazine online. Articolele oferite online au aceleasi preturi ca cele aflate in magazinele fizice Zara, iar clientii pot opta pentru livrarea la domiciliu sau ridicarea comenzilor de la un magazin la alegerea lor.
De asemenea, clientii site-ului www.zara.com/ro din Romania pot apela linia gratuita a serviciului Relatii cu clientii sau contacta prin e-mail biroul Suport clienti pentru a rezolva orice nelamurire sau problema legata de comenzile lor.
Preturile articolelor vestimentare sunt identice online si in magazinele fizice, iar comenzile se impacheteaza in ambalaje ecologice proiectate in mod special pentru a mentine produsele cumparate intr-o stare optima pana la livrare.
Optiuni de livrare
Livrarea va fi gratuita in cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii de la un magazin Zara, durata expedierii fiind de la 4 la 6 zile lucratoare. Vor fi disponibile si alte doua modalitati de livrare:
- Standard (19,00 Lei.): 3-5 zile lucratoare
- Expres (49,00 Lei.): 2-3 zile lucratoare
Platile vor putea fi efectuate cu cardurile bancare Visa si MasterCard.
Schimbari si returnari
Politica de schimbari si returnari este identica cu cea oferita in magazinele fizice: in termen de o luna, articolele nedorite vor putea fi ridicate de la domiciliu sau returnate la magazinele Zara. In orice caz, returnarea nu are niciun cost pentru client.
Usor de accesat
Site-ul www.zara.com/ro a fost conceput pentru a face cumpararea online cat mai usoara posibil pentru clienti. Operatia de cautare a articolelor vestimentare a fost consolidata cu diverse optiuni de filtrare (in functie de caracteristicile articolelor, culoare, marime, pret etc.). De asemenea, clientii pot gasi articole specifice cu ajutorul numarului de referinta, descrierii articolului, categoriei etc.
Clientii pot vizualiza continutul cosului de cumparaturi in orice moment si revizui selectia de produse pe loc. Clientii care doresc sa isi ridice comenzile de la un magazin pot efectua o cautare de magazine si folosi o unealta de geolocalizare pentru a identifica automat cel mai apropiat magazin Zara.
Site-ul afiseaza continuturi vizuale ale colectiilor cu poze, cataloage, clipuri video etc. astfel incat clientii sa isi poata forma o impresie per ansamblu despre gama actuala; mai mult decat atat, acest continut poate fi publicat pe diferitele retele sociale. De asemenea, utilizatorii pot sa se aboneze la newsletter pentru a fi in pas cu moda si ultimele tendinte.
Site-ul www.zara.com/ro a fost conceput pentru a face compatibila cumpararea de pe oricare dintre browser-ele disponibile pe piata locala.
Aplicatii
Zara a dezvoltat si aplicatii specifice pentru toate sistemele de operare (iOS, Android, Windows 8, Windows Phone si Blackberry 10) concepute pentru a oferi o experienta de cumparare online remarcabila prin simplitatea sa, atat de pe telefoanele mobile cat si de pe tablete. Aplicatiile afiseaza o imagine actualizata si acelasi continut ca www.zara.com/ro. In plus, aplicatiile ii permit utilizatorului sa scaneze codul de bare al unui produs Zara in unul dintre magazinele brandului si sa obtina informatii asupra disponibilitatii acestuia online.
Zara in Romania
Zara este prezenta pe piata de afaceri din Romania din anul 2004 cand a deschis un magazin in Bucuresti. In prezent, Zara gestioneaza peste 20 de magazine in 12 orase, printre care se numara Bucurestiul, Timisoara, Cluj-Napoca sau Constanta. Romania este o piata cruciala pentru Grupul Inditex, gazduind peste 90 de magazine Inditex.
Model de afaceri
Zara este cunoscuta pentru flexibilitatea si raspunsul sau rapid la noile tendinte. Cu o echipa creativa de peste 300 de profesionisti, in Zara intregul proces de design se axeaza pe dorintele clientilor sai. Strategia se caracterizeaza prin actualizarile constante ale gamei: magazinele primesc produse noi de doua ori pe saptamana. Zara este foarte atenta la design-ul magazinelor, vitrinelor si interioarelor sale, amplasandu-le in cele mai bune locatii de pe strazile cele mai circulate.
Zara face parte din Grupul Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de moda cu peste 6.300 de magazine in 87 de piete de-a lungul a cinci continente. Pe langa Zara, Inditex are alte sapte branduri: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Uterqüe.