33 de ani de anti-îmbătrânire

33 de ani de anti-îmbătrânire

Redactor Divahair.ro

Umanitatea a căutat soluția pentru a încetini timpul și a rămâne tineri oamenii pentru mai mult timp. Filozofii, femeile vraci și companiile cosmetice au introdus o gamă largă de trucuri de la baie în lapte de măgăreață la mască cu castravete. Cu 33 de ani în urmă, a început o activitate pe baza cercetării și dezvoltării științifice sistematice, care poate oferi o soluție efectivă pentru lupta împotriva timpului pentru mulți oameni din întreaga lume, iar toate acestea au dus la anti-îmbătrânire personalizată care utilizează chiar și aplicații pentru telefoane inteligente.

În 1984, trei prieteni buni din SUA, și anume Blake Roney, Sandie Tillotson și Steve Lund, au visat la o companie, una ale cărei obiective principale au fost de a ajuta la încetinirea îmbătrânirii oamenilor cu ajutorul produselor inovatoare. Dacă ne gândim la aceasta, în anii ’80, utilizarea de ingrediente inovatoare pentru producerea de produse cosmetice a fost un concept inovator în sine. Mai mult, produsele companiei se bazau pe rezultatele celor mai recente cercetări științifice, astfel încât au devenit pionierii schimbării de paradigmă în industria de înfrumusețare și sănătate globală. Compania s-a bazat pe 12 produse la intrarea pe piață, iar astăzi este reprezentată de peste 600 de produse diferite în aproape 50 de țări din întreaga lume.

Povestea a început în 1984, atunci când noua companie din industria înfrumusețării care depunea jurământul anti-îmbătrânirii era una dintre primele companii care utiliza umectanți naturali în produsele sale în loc de uleiurile minerale care înfundau porii. În anii următori, fondatorii companiei au înființat un consiliu consultativ alcătuit din oameni de știință recunoscuți la nivel mondial pentru a ajuta la dezvoltarea produselor și, până în 1996, aceștia au elaborat sistemul unei garanții a calității care revizuiește și le garantează consumatorilor ceea ce compania le-a promis în șase pași. Chiar și atunci, în a doua jumătate a anilor ’90, selectarea ingredientelor, componentelor, structura componentelor, procesele de standardizare și siguranța produselor erau strict controlate, iar produsele erau justificate pe baza proceselor de garantare. În 1998, compania a cumpărat Pharmanex, o companie specializată în suplimente alimentare, astfel încât și produsele sale au fost incluse în programul de cercetare-dezvoltare și au fost introduse pentru a încetini îmbătrânirea.

Anul înainte de intrarea în noul mileniu este considerat un an foarte important în anti-îmbătrânire. Atunci, protagonistul nostru a introdus sistemul său anti-îmbătrânire revoluționar bazat pe accelerarea proceselor naturale de exfoliere de către acidul alfahidroxi și a fost capabil să influențeze mai multe efecte ale îmbătrânirii pielii în 7 zile. În 2001, compania a fost prima care a introdus pe atunci nu atât de cunoscuta tehnologie a peptidelor pe piață: peptidele procolagen au fost create în laboratoare pentru a trimite semnale care să încetinească îmbătrânirea celulelor care produc proteinele structurale ale pielii. În 2005, brevetatul Galvanic Spa System a fost introdus pe piață: primul produs din lume care prezenta efectele benefice ale tratamentelor cosmetice în casele oamenilor. În 2009, Galvanic Spa Facial Gels with ageLOC au devenit disponibile. Exclusivistul ageLOC brevetat țintește arSuperMarkerii, componentele chimiei organismului care influențează procesul îmbătrânirii.

În prezent, soluțiile personalizate sunt în luminile reflectoarelor anti-îmbătrânirii profesioniste. Sistemul personalizat de îngrijire facială ageLOC Me s-a născut în 2016. Cu acesta și aplicația sa pentru telefoane inteligente, compania a pășit în lumea „produselor cosmetice inteligente”. Evaluarea pielii, care poate fi efectuată online sau cu un dispozitiv inteligent, pune întrebări despre circumstanțele care afectează îmbătrânirea individuală a utilizatorului, pentru care și clima, tipul de piele și mediul sunt avute în vedere. După aceasta, sistemul selectează combinația personalizată de îngrijire a pielii din aproximativ 2000 de opțiuni posibile. Evenimentul important pentru 2018 va sosi sub forma unui nou membru al familiei dispozitivelor mici de îngrijire facială, pe care compania îl va dezvălui în ianuarie 2018.

De la înființarea companiei în urmă cu 33 de ani, aceasta a înregistrat 28 de brevete științifice, profesioniștii asociați au publicat și prezentat peste 80 de afișe și articole științifice și, în 2010, Forbes a selectat compania printre cele „100 cele mai de încredere companii”.

Compania Nu Skin, prezentă în România din 2006 – deoarece povestea noastră este despre ei și activitățile lor științifice desigur – a revoluționat industria înfrumusețării și sănătății cu produsele sale anti-îmbătrânire și soluțiile inteligente, personalizate, oferind tratamente cosmetice acasă și a câștigat mai multe premii prestigioase pentru inovație și design la nivel global. Mulțumită activității științifice a companiei Nu Skin, cu cât compania devine mai veche și mai experimentată, cu atât mai mult oamenii se vor simți mai tineri și mai revigorați.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.2 (14)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.