Review pentru Rimel Deborah Milano Absolute Volume

Duminică, 06.04.2014

Mascara Deborah Milano Absolute Volume adauga un volum cu adevarat vizibil genelor, indesindu-le si lasandu-le mai bogate si mai frumoase. Contine un complex care reda o culoare profunda genelor, oferindu-le in acelasi timp un luciu care va atrage atentia. Permite o aplicare uniforma si imbraca fiecare geana intr-un strat intens, protejand si ingrijind.

Cum ti se pare Rimel Deborah Milano Absolute Volume? Voteaza!

0 (0)
Rimel Deborah Milano Absolute Volume

35 ron

Mascara Deborah Milano Absolute Volume tenteaza cu volumul frumos pe care il ofera genelor, cu pigmentul intens de culoare si protectia oferita. Are la baza complexul Carbon negru triple, care imbraca genele intr-un strat intens, profund de culoare. Extractele de guma naturala araba sunt renumite pentru rezistenta pe care o confera rimelului, iar ingredientele cu rol in a proteja si a ingriji genele te pot convinge.

Formula matasoasa, consistenta, va indesi si va imbogati genele. Recipientul cu linii feminine, rotunjite, este usor de folosit, iar periuta groasa, cu varful usor ascutit, iti permite sa rimelezi toate genele, inclusiv pe cele mici.

Mod de folosire
: aplica pe genele superioare, pornind de la baza catre varf, si folosind capatul mai ingust pentru a contura si genele mai greu accesibile. Repeta aplicarea pentru un efect mai intens. Specialistii iti recomanda sa rimelezi si genele inferioare, astfel incat privirea sa capete mai multa profunzime.

Cel mai important avantaj al rimelului Deborah Milano Absolute Volume este dat de efectul frumos de accentuare a volumului genelor, care le va lasa mai bogate si mai dese. Intensitatea nuantei de negru este un aspect caracteristic producatorului italian, iar genele cu aspect lucios, glam, te vor cuceri. Periuta voluminoasa, conica, permite accesul inclusiv la genele mai mici, dar poate prezenta riscul patarii. Rezistenta buna este sustinuta de extractele de guma araba naturala. Intoarce frumos genele, iar ambalajul stralucitor, cu forme feminine, este atragator si usor de utilizat.

Principalul dezavantaj al rimelului Deborah Milano Absolute Volume este reprezentat de formula care poate incarca genele, mai ales atunci cand este aplicata in mai multe straturi. Efectul de alungire este inferior celui de curbare si de accentuare a volumului, iar periuta de dimensiuni mari poate pata.

Pentru atuurile sale: formula care accentueaza frumos volumul, pigmentul intens de culoare si luciul pe care il ofera genelor, alaturi de ambalajul stralucitor, usor de folosit si pretul prietenos, merita sa testezi mascara Deborah Milano Absolute Volume.

Gramaj: 12 ml