Review pentru Rimel Deborah Volum Sprint

Luni, 07.04.2014

Mascara Deborah Volum Sprint ofera un volum vizibil, impresionant genelor, inscriindu-se in traditia brandului italian care promite gene mai dese, mai bogate si mai frumos curbate. Defineste si separa in mod atragator, fiind testat oftalmologic pentru a-ti oferi garantia sanatatii ochilor tai. Pigmentii intensi de culoare vor conferi profunzime si mister privirii.

Cum ti se pare Rimel Deborah Volum Sprint? Voteaza!

0 (0)
Rimel Deborah Volum Sprint

36 ron

Mascara Deborah Volum Sprint tenteaza cu intensificarea frumoasa a volumului, alungind insa si curband genele, in acelasi timp. Are la baza pigmenti puternici de culoare, pentru gene mai negre si mai lucioase. Testarea oftalmologica pune in prim plan sanatatea ochilor tai.

Formula semiconsistenta a mascarei Deborah Volum Sprint se aplica usor, promite sa nu incarce si sa nu se faramiteze in mod inestetic. Ambalajul in nuante de negru pune in evidenta eleganta si rafinamentul produsului, iar periuta cu peri desi si scurti, destul de diferita de variantele extravoluminoase de pe piata, scade riscul patarii pe care il presupun acestea.

Mod de folosire: aplica de la baza, apasand usor pentru o mai buna impregnare a mascarei, apoi executa miscari de zig-zag, pentru a accentua volumul genelor. Rimeleaza si coltul intern si extern al ochiului, de multe ori existand riscul de a supraincarca restul genelor.

Cel mai important avantaj al mascarei Deborah Volum Sprint este data de intensificarea volumului genelor. Acestea devin mai frumoase, mai dese si mai bogate, un aspect de marca al unui produs de gen. Pigmentii intensi de culoare sunt specifici producatorului italian, oferind un make-up care impresioneaza prin stralucire. Genele sunt mai lucioase, cu un look bine finisat, alte atuuri care atrag atentia. Rezista destul de bine, fiind una dintre variantele bine cotate de pe piata, din acest punct de vedere. Se aplica si se indeparteaza usor, iar pensula cu peri mici, dar desi, reprezinta o variatie binevenita de la aplicatoarele voluminoase care domina azi. Pretul avantajos, mai ales raportat la beneficiile de mai sus, este un element pozitiv pe care nu ai cum sa il treci cu vederea.

Principalul dezavantaj al mascarei Deborah Volum Sprint este redat de efectele mai putin evidente in cazul alungirii genelor. Poate incarca prin aplicarea de mai multe straturi, iar capacitatea de definire si separare este mai restransa.

Luand insa in calcul cumulul de avantaje al rimelului: formula care adauga volum genelor si profunzime privirii, pigmentul puternic de negru si luciul frumos pe care il confera genelor, alaturi de pretul avantajos si raportul bun cu beneficiile oferite, iti recomandam sa incerci Deborah Volum Sprint.