Review pentru Rimel L'Oreal Cil Architect 4D

Luni, 01.07.2013

Rimelul L'Oréal Cil Architect 4D ofera impresia de gene false, prin intermediul fibrelor relief si al periutei Architect, care beneficiaza de o inclinare ergometrica, facilitand o aplicare uniforma. Cele patru dimensiuni creaza volum accentuat din toate unghiurile. In plus, mascara curbeaza, alungeste si separa in mod atragator genele, fara a le incarca.

Cum ti se pare Rimel L'Oreal Cil Architect 4D? Voteaza!

0 (0)
Rimel L'Oreal Cil Architect 4D

38 ron

Mascara L'Oréal Cil Architect 4D promite genelor volum, curbare si alungire, fara a incarca, ci oferind o textura bogata, matasoasa si neteda. Rimelul are la baza tehnologia fibrelor relief 4D, greu de detectat datorita finetii lor, care imbraca genele intr-un strat voluminos, conturandu-le in mod atragator si redefinindu-le.

Ambalajul in nuante de argintiu, cu aspect glam, elegant, cucereste prin rafinament. Periuta aduce in centrul atentiei cele patru dimensiuni: asimetrica, pentru aplicare uniforma, curbata, pentru gene intoarse, ascutita, pentru definire de efect si plata, pentru volum si alungire. Inclinarea ergometrica faciliteaza accesul in colturile indepartate ale ochiului, iar perii dispusi in mod egal garanteaza o repartitie uniforma a produsului pe gene.

Mod de folosire: aplica pe gene, de la radacina la varf, cu miscari in zig-zag, pana la obtinerea unui volum suficient. Repeta aplicarea, pentru gene mai bogate si mai bine definite.

Principalul avantaj al L'Oréal Cil Architect 4D este reprezentat de formula revolutionara, care imbina fibrele relief cu periuta Architect, cu patru dimensiuni, oferind astfel o definire de efect a genelor. Volumul te va cuceri, iar textura bogata si catifelata va conferi un aspect atragator. Un singur strat contureaza vizibil genele, fara a le incarca. Rezistenta mascarei merita luata in calcul; nu se faramiteaza, nu curge si nu se dezintegreaza in mod inestetic. Periuta permite accesul la colturile indepartate ale ochilor.

De partea cealalta, intre dezavantajele L'Oréal Cil Architect 4D se remarca promisiunea producatorilor de a crea un aspect de gene false, care nu isi gaseste ecou in realitate. Genele sunt mai curbate si mai bogate, dar efectul de alungire este mai putin consistent. Nu este rezistenta la apa si se usuca destul de repede, un inconvenient important pentru un produs de gen.

Pentru volumul intensificat, periuta revolutionara si tehnologia 4D, mascara L'Oréal Cil Architect 4D este una dintre cele mai bune solutii pentru genele scurte, putin curbate.

Gramaj: 10,5 g