Review pentru Rimel PUPA Gene de diva

Duminică, 20.04.2014

Rimelul PUPA Gene de diva confera un volum care va atrage atentia asupra genelor tale, indesindu-le si imbogatindu-le. In plus, le alungeste, le curbeaza, le separa si le defineste frumos. Agentii de filmare dispun uniform mascara pe gene, iar micro-granulele de celuloza neagra multiplica si confera dimensiune stratului de gene. Este potrivita inclusiv pentru ochii sensibili.

Cum ti se pare Rimel PUPA Gene de diva? Voteaza!

4.7 (4)
Rimel PUPA Gene de diva

58 ron

Rimelul PUPA Gene de diva atrage atentia cu volumul, alungirea si separarea frumoasa pe care le ofera genelor. Are la baza o compozitie bogata in agenti de filmare, care dispun in mod uniform cantitatea de mascara pe gene. Micro-granulele de celuloza neagra imbogatesc volumul, iar cerurile si agentii plasticizanti ii confera rezistenta si o aplicare facila.

Textura semi lichida a mascarei se aplica usor, existand insa riscul de a te pata pe masura folosirii sale, mai ales la primele utilizari. Periuta voluminoasa promite sa confere dimensiune si sa imbogateasca stratul de gene. Ambalajul in nuante de rosu are un aspect rafinat care va atrage atentia.

Mod de folosire: aplica pe gene, de la radacina la varf, cu miscari in zig-zag, pana la obtinerea unui volum suficient. Repeta aplicarea, pentru gene mai bogate si mai bine definite.

Cel mai important avantaj al rimelului PUPA Gene de diva este dat de formula care alungeste si confera volum genelor, imbunatatindu-le aspectul si atragand garantat atentia, inca de la prima aplicare. Separa si defineste frumos, alte atuuri care nu au cum sa te lase indiferenta. Curbeaza genele, pentru un aspect profund, atragator. Lasa genele moi si flexibile, chiar si atunci cand aplici mai multe straturi, un atu definitoriu. Pigmentii intensi de culoare dau un luciu deosebit, iar ambalajul in nuante electrice de rosu se detaseaza de preponderenta negrului, specific tuburilor de mascara. Formula usor de indepartat completeaza lista de beneficii.

Referitor la principalul dezavantaj al mascarei PUPA Gene de diva, formula care se poate faramita si intinde, pe parcursul zilei, se remarca drept un inconvenient important. Periuta voluminoasa si textura lichida presupun riscul patarii. Rezistenta este destul de scazuta.

Pentru atuurile sale: formula care alungeste, confera volum, separa, defineste si curbeaza in mod atragator, cu pigmenti intensi de culoare, iti recomandam sa incerci mascara PUPA Gene de diva.

Gramaj: 10 ml