O celebră influenceriță a murit brusc la 24 de ani. Obișnuia să mănânce produsele cosmetice pe care le testa

Guava Shuishui, o creatoare de conținut din Taiwan, cunoscută pentru obiceiul bizar de a gusta produsele cosmetice în timp ce le testa, a murit subit la doar 24 de ani. Parcurge articolul de mai jos și află toate detaliile.
Anunțul oficial al decesului a fost făcut de familia tinerei pe contul ei de Instagram, acolo unde adunase peste 12.000 de urmăritori.
Guava Shuishui devenise o figură notorie în mediul online pentru videoclipurile de tip mukbang, un format în care creatorii mănâncă în fața camerei.
Guava Shuishui obișnuia să mănânce produse cosmetice
Spre deosebire de alți influenceri din segmentul mukbang, Guava își câștigase faima printr-o abordare extrem de neobișnuită.
Tânăra mânca rujuri, farduri, măști de față și chiar dischete de bumbac, sub pretextul „recenziilor complete”.
Într-unul dintre cele mai virale videoclipuri ale sale, încărcat la sfârșitul anului 2024, tânăra folosea un fard de obraz cu textură gelatinoasă, apoi îl scotea cu o furculiță din recipient și îl consuma.
View this post on Instagram
În descriere, Guava recunoștea că acest comportament este unul „controversat” și avertiza asupra faptului că cei mici nu ar trebui să-i urmărească conținutul.
Recent, călătoria ei digitală s-a încheiat brusc. Pe data de 23 aprilie, influencerița își anunțase fanii că va lua o pauză de la crearea de conținut, fără a divulga motivul.
„Deconectare totală. Pornesc într-o nouă călătorie. Toate colaborările de afaceri sunt suspendate”, scria Guava în secțiunea bio de pe profilul ei de Instagram.
Familia a anunțat decesul pe contul de Instagram al tinerei
O lună mai târziu, pe 24 mai, familia a făcut public faptul că Guava a murit din cauza unei „boli subite”, fără a fi oferite detalii suplimentare despre diagnosticul exact.
View this post on Instagram
„Deși această provocare a venit brusc, Shuishui a făcut față fiecărui moment dificil așa cum a fost ea întotdeauna – muncitoare, serioasă și strălucitoare.
Ea va continua să strălucească, dar într-un loc diferit”, se arată în mesajul postat de către familie pe contul ei.
Moartea influenceriței a reaprins discuțiile despre limitele conținutului online, responsabilitatea creatorilor față de public și riscurile pe care le presupune viralizarea comportamentelor extreme.
O prietenă a creatoarei de conținut a declarat că moartea tinerei nu are legătură cu faptul că mânca cosmetice
Deși mulți internauți au condamnat obiceiul ei de a mânca produse cosmetice (unele dintre ele conținând substanțe toxice), o prietenă apropiată a tinerei a declarat, cu puțin timp înainte de confirmarea oficială a decesului, că medicii au exclus o legătură directă între consumul de cosmetice și cauza morții.
„Ea era responsabilă față de public și a fost întotdeauna atentă cu ceea ce posta. A subliniat de nenumărate ori că ingestia de cosmetice este interzisă și că tot ce face este un act artistic asumat, nu un îndemn pentru public”, a scris prietena Guavei într-o postare menită să contracareze zvonurile.
Totuși, comunitatea medicală și specialiștii în nutriție trag un semnal de alarmă cu privire la fenomenul mukbang, care, în unele cazuri, a dus la excese alimentare sau comportamente dăunătoare.
În ultimii trei ani, mai mulți creatori de conținut de tip mukbang au murit din cauza eforturilor excesive de a șoca sau impresiona publicul.
Rămâne de văzut dacă familia va dezvălui motivele care au dus la decesul tinerei.



Surse foto: instagram
Tags: Stiri externe