REACH THE RICH! cu Salon TV

REACH THE RICH! cu Salon TV

Redactor Divahair.ro

FaceToFace Media demareaza campania de promovare a unui concept inovator de indoor advertising pentru singura televiziune cu circuit inchis adresata femeilor, Salon TV. Sub deviza „Reach the Rich!" campania aduce in atentia publicurilor conceptul SMART indoor advertising, un mediu de nisa, pe care brand-urile se pot baza pentru a ajunge cu informatia exact in fata clientilor, in contextul unei maxime disponibilitati de receptare.

Salon TV este o televiziune indoor, care utilizeaza tehnologia digital signage si ofera publicului sau content de calitate si informatie publicitara. Cu o rata de vizualizare de 95%, Salon TV valorifica timpul de asteptare atunci cand clientele sunt la tuns, coafat, manichiura, pedichiura, ingrijire corporala. LCD-urile sunt pozitionate in dreptul oglinzilor din fata scaunelor, fiind accesibile vizionarii, distanta dintre client si monitoare fiind de maximum 50-70 cm.

 



SalonTV ofera o expunere singulara, fara a suprapune reclamele altor branduri in acelasi timp, cum se intampla in cazul altor suporturi media (rame, afise, postere, roll-up, stickere etc). Continutul programului TV este captivant si clientul il va urmari garantat, fiind singura informatie video pe care acesta o poate urmari in timpul de asteptare.

Cu o experienta de trei ani pe piata, mediul de advertising de proximitate castiga tot mai multi adepti. Intrucat Salon TV ruleaza strict in centrele de infrumusetare premium din Bucuresti - 50 la numar si Iasi -25 saloane, publicul nostru este o clientela selecta, cu venituri peste medie si mari, cu putere de achizitie.

Formatul programului TV este lifestyle feminin, divertisment. Acesta este special conceput si contine diverse rubrici care au ca scop captivarea atentiei clientilor, oferindu-le informatii strucutrate pe rubrici de interes pentru clienti, ca: Fashion, Make up, Sanatate, Beauty, Deco, Family, Business. Evenimente, Glume, etc. Intre aceste rubrici sunt inserate calupuri publicitare care respecta obiectivele SMART de marketing.

Specific - Singurul mediu interactiv de indoor advertising, care emite direct in fata clientilor, al caror timp de asteptare de aproximat o ora este valorificat prin informatie, divertisment si publicitate. Reteaua se adreseaza unei nise precise, care ajuta companiile sa identifice exact publicul la care va ajunge mesajul lor: femei din mediul urban, cu venituri si studii peste medii si superioare.
Masurabil - Media lunara a clientelor care frecventeaza cele 45 de saloane in care emitem este de 30.000. Rata de vizualizare a content-ului este de 95%.
Accesibil - Ecranele SalonTV au ca principala caracteristica expunerea. Situate la o distanta de aproximativ 60 cm de client pentru o perioada medie de 90 min la o vizita in salon.
Relevant - programul are un impact de awareness si datorita repetarii programului la aproximativ o ora, se induce un comportament persuasiv de achizitionare.
Delimitat in timp - campaniile sunt mai usor de memorat datorita repetitivitatii continutului in cadrul timpului de asteptare. Afisajul mesajului contribuie la crearea de brand awareness si stabilizeaza in timp ideea de marca, intarind credibilitatea si increderea in companie.

Profita de oferta de toamna a Salon TV: la doua luni achitate, primesti o luna gratuita. Facem totul pentru a te ajuta sa ajungi face to face cu clientii tai. Alege SMART indoor advertising! Reach the rich! cu Salon TV.
Contact: office@facetoface.ro
Urmareste-ne pe Facebook: https://www.facebook.com/ReteauaSalonTV

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.