Acest spot te va convinge sa incepi curatenia de primavara!

Cine s-ar fi gandit ca treburile casnice ar putea fi distractive? Daca pana acum te-ai obisnuit cu aceiasi tropi ai publicitatii pentru produsele de curatenie, campania globala „Cleantertainment” pentru Cillit Bang nu da nicio sansa activitatilor de menaj sa devina o corvoada, ci le transforma intr-un prilej de distractie!
„Mecanicul” este primul spot din campania „Cleantertainment” si demonstreaza puterea unui produs de curatare cu adevarat eficient. Pus in fata sarcinii de a curata un atelier insalubru, eroul nostru „se inarmeaza” cu o pereche de casti si cu un spray Cillit Bang si incepe sa curete, sa lustruiasca si sa dezinfecteze fiecare centimetru al garajului, pe ritmurile frenetice ale coloanei sonore a filmului „Flashdance”.
Timp de un minut si 37
de secunde, Daniel Cloud Campos, dansatorul principal din turneele Madonnei, pare ca sfideaza gravitatia intr-o coregrafie
ce imbina cascadoriile cu dansul si miscarile parkour - insa ce se va intampla atunci cand apare seful?
Vizioneaza, in continuare, deznodamantul
spotului si convinge-te de puterea Cillit
Bang! Atat de eficient incat curatenia aproape ca devine distractiva!
Varianta online a spotului „Mecanicul" are o durata de un minut si 37 secunde, iar pe Youtube poti gasi si making-of-ul acestuia, la fel de reusit si atractiv. Campania va rula si pe TV in perioada urmatoare, printr-o serie de spoturi de 30, respectiv de 20 de secunde.


