Afla ce vedeta lanseaza propria colectie de lenjerie intima pentru H&M

Colectiile H&M, care propun un design spectaculos la preturi accesibile, ne surprind in fiecare sezon, insa colaborarile cu nume celebre din industria modei, precum recenta colectie Versace sau mult asteptata lansare Marni, ne impresioneaza din ce in ce mai mult. In frumoasa aventura a numelor de lux angajate intr-un act creativ pentru celebrul retailer H&M s-a inscris, de aceasta data, uber-metro-sexualul David Beckham.
Colectia de lenjerie intima Bodywear pentru H&M, conceputa de starul fotbalului englezesc, alaturi de echipa departamentului sau de creatie, include piesele de baza in lenjeria masculina: modele clasice de chiloti si boxeri, maiouri, tricouri, pantaloni scurti si pijamale. Colectia este disponibila, incepand cu 2 februarie, in cele peste 1800 de magazine H&M din jurul lumii, precum si in mediul online. Data lansarii ofera, de altfel, ocazia ideala pentru a-i darui iubitului, pentru Valentine's Day, aceasta decadenta sarbatoare a iubirii, o piesa de lenjerie intima semnata chiar de idolul sau. Strategie de marketing sau pura coincidenta? Indiferent de raspuns, colectia ramane una dintre cele mai asteptate si ravnite evenimente pentru inceputul de an. |
![]() |
Cum era de asteptat, domnul Beckham nu s-a rezumat la statutul de designer al colectiei sale personale. Abdomenul perfect, care a piperat reclamele Calvin Klein si Armani Underwear pe panouri publicitare expuse ostentativ, deserveste, in prezent, strategiile de marketing ale unei colectii care ii poarta numele.
Cine poate afirma ca David Beckhma, acest controversat si ravnit personaj din lumea masculina, nu este un artist complet?


