Jacky O'Shaughnessy este un model din New York care nu si-a terminat perioda de glorie a carierei sale in industria modei, dupa cum se vede.
"Multi spun ca a fi fotomodel este plictisitor, insa eu gasesc ceva creativ in aceasta profesie. Este nevoie de multa energie pentru a transmite un mesaj doar in imagini, fara a te folosi de cuvinte", a declarat Jacky intr-un interviu mai vechi.
Aceasta a cochetat in tinerete si cu actoria, iar acum prezinta cea mai noua colectia a brandului american care se adreseaza in mod special publicului tanar.
Cei peste 1,5 milioane de fani de pe Facebook ai brandului American Apparel au avut ocazia de a vedea in premiera una dintre fotografiile din cadrul campaniei, cu sloganul: "Sexy nu are termen de expirare".
Reactia publicului la adresa campaniei este diversa. In vreme ce unii apreciaza initiativa brandului si o admira pe Jackye pentru modul frumos in care a imbatranit, altii au facut cateva comentarii rautacioase. "Imi doresc sa imbatranesc si eu la fel de frumos!", "Ma bucur atat de mult ca Jacky este imaginea AA. Este absolut minunata!", "Nu am cum sa apreciez asa ceva!", "Nu ar trebui sa se dezbrace la varsta ei!", au fost cateva remarci.
Aceasta nu este prima data cand Jacky apare intr-una din campaniile American Apparel. Femeia a fost descoperita de catre reprezentantii companiei acum doi ani, in timp ce se afla intr-un restaurant din New York. Pe vremea aceea, Vogue remarca intr-un articol frumusetea lui Jacky, care pare nascuta sa fie model.
De altfel, American Apparel si-a creat o reputatie pe baza pictorialelor si a campaniilor indraznete, nonconformiste, chiar controversate, pe care le deruleaza de cativa ani incoace.
Nimeni nu poate nega faptul ca Jacky O'Shaughnessy arata fantastic pentru varsta ei, insa promovarea ei este o etalare diferita a frumusetii sau pur si simplu un truc de marketing? Tu ce crezi?
Sursa foto: Facebook