Centrul Espress Lahovari se transforma astazi in Avon, the Beauty & Business Center oferind in continuare echipelor Avon de vanzari un spatiu dedicat cursurilor de beauty, sesiunilor demonstrative si teoretice (make-up, ingrijire a tenului si a pielii) sustinute de specialisti Avon si nu numai, dar relansarea sa este marcata prin multe noutati.
Noutatea principala este reprezentata de spatiul de training pe care il gazduieste, unde vor fi sustinute cursuri de dezvoltare personala si profesionala adresate in aceeasi masura clientilor directi (Reprezentantii Avon), cat si Liderilor Avon. Avon ofera trainiguri personalizate, ce urmaresc dezvoltarea abilitatilor si talentului Clientilor directi si Liderilor Avon.
Investitia in relansarea Avon, the Beauty & Business Center in 2012, este de 70,000 USD.
La finalul anului 2004, 15,4% din comenzile Avon Romania erau plasate prin comanda express. In anul 2006, aceasta valoare atinge recordul de 23,2%, iar in urmatorii ani, odata cu cresterea business-ului Avon in Romania, extinderea in orasele mari, dezvoltarea echipei de vanzari si introducerea de noi modalitati de livrare pentru clientii directi (Reprezentantii Avon), aceasta valoare se mentine la un procent de 10%.
In 2011, peste 140,000 de comenzi au fost plasate prin comanda express si ridicate din Centrul Express Lahovari.
Lider in domeniul ingrijirii tenului de peste un secol
Institutul Anew a fost infiintat in 1897. Cu planuri indraznete si ambitioase, si-a dedicat activitatea frumusetii de mai bine de un secol, fiind unul dintre centrele cele mai avansate tehnologic din aceasta industrie.
Rezultatele sunt rodul cooperarii dintre oamenii de stiinta de la Institutul Anew din Suffern - New York si specialistii in biochimie din Europa si Asia. Toate produsele Anew trec prin teste clinice si teste de perceptia consumatorului, de aceea femeile apreciaza aceste solutii eficiente si inovatoare impotriva imbatranirii tenului.