Crina Abrudan obișnuiește să meargă singură în vacanțe, deși are o relație stabilă de peste 15 ani. "E mai complicat cu soțul meu"

Lorena Pintilie

Cunoscuta prezentatoare de știri sportive Crina Abrudan are o viață de invidiat! Și-a propus să călătorească peste tot în lume de când s-a retras de la pupitru și a decis să viziteze cele mai îndepărtate și mai exotice țări ale lumii în căutarea de aventuri. Soțul său, fostul fotbalist Gabi Popescu, nu este, însă, pe aceeași lungime de undă cu ea, ci agreează mai mult vacanțele liniștite din cadrul resorturilor, lăsându-i doar ei bucuria de a explora noi locuri.

Fosta concurentă de la Survivor România, Crina Abrudan, a declarat că pentru ea există o diferență majoră între vacanțele petrecute cu soțul său și călătoriile pe care le face de una singură. Aceasta spune că vacanțele, pentru ea, înseamnă să stea tolănită la soare pe o plajă frumoasă și să se bucure de peisajele din zonă, pe când, atunci când pleacă într-o călătorie, aceasta se aventurează în tot felul de drumeții, trasee în căutarea unor noi zone de explorat.

Vedeta a declarat că și-ar dori ca soțul ei să-i împărtășească plăcerea de a merge în călătorii și de a se aventura, spunând că „nu am nevoie de stat pe plajă ca să mă bronzez, doar pot face asta și acasă”. Frumoasa blondină susține că soțul său a lăsat de curând iubirea sa pentru grădinărit pe locul doi, iar acum are mai mult timp liber, astfel că are „mai mult timp pentru a merge în drumeții, pentru a explora locuri noi, frumoase, exotice”, spune ea.

Nu se schimbă schimbarea, dar uite anul acesta, în primăvară, deja a adus pe cineva să tundă gazonul și chiar l-am întrebat cum de lasă pe altcineva, dacă s-a plictisit și mi-a zis că ia o pauză. Deocamdată. Sigur o să mai tundă el gazonul imediat când crește nu e o problemă, dar văd că a mai lăsat grădinăritul din curtea noastră. Ne-am ocupat puțin de zambilele din curte pentru că miros foarte frumos și am zis să le aranjăm puțin, dar deocamdată e liniște la noi în curte, nu mai renovăm nimic. Să vină soarele și vara și să ne bucurăm de curte”, spune Crina Abrudan.

Șerban Copoț, un bărbat cu adevărat binecuvântat! Ce familie frumoasă are fostul solist de la Animal X

Aceasta a mărturisit că nu crede că mai are nevoie să stea la bronzat în propria curte, căci deja are culoarea mult dorită, cu atât mai mult cu cât a stat și în Republica Dominicană. „Startul l-am furat de mult, sunt bronzată din ianuarie. Nu mai am șanse să fiu anul acesta nebronzată. Poate la toamnă nu se știe”, a adăugat aceasta.

„Mi-ar plăcea să călătoresc mai mult, dar e mai complicat cu soțul meu”

Aparent, soțul vedetei declară că preferă vacanțele din apropierea României și se "dă lovit" atunci când vine vorba de călătoriile mai lungi, pe alte continente spre exemplu, din cauza fricii sale de a zbura cu avionul. Această fobie îl încremenește, dar dacă aceasta ar dispărea „nu ar avea nimic împotrivă să mă însoțească”, spune Crina Abrudan.

Cei doi formează un cuplu de mai bine de 15 ani, tocmai de aceea, fosta prezentatoare a buletinului sportiv declară că nu mai sunt „nevoiți” să facă totul împreună. Aparent, acesta este și boostul ei de încredere atunci când alege să călătorească de una singură.

Am fost în Maldive, dar nu cred că o să mai mergem în grabă pentru că este destul de departe pentru soțul meu. Eu aș pleca. Pentru el e mai complicat. Noi am mers în Maldive pentru că am plecat în Dubai și era aproape și așa am zis să mergem câteva zile. Dacă ar fi după mine eu aș călători foarte mult, îmi place să călătoresc, dar nu neapărat să iau fiecare călătorie ca pe o vacanță. Una este vacanța, alta e călătoria. În vacanță e ok să te duci să stai la plajă, la soare, așa într-o călătorie e altceva”, a mai spus vedeta despre ultima vacanță alături de Gabi Popescu, vacanță unde fosta prezentatoare TV și-a serbat cei 45 de ani.

Știind că soțul său nu agreează zborurile lungi, vedeta și-a făcut un grup de prieteni cu care să călătorească cât mai des posibil, iar când ceilalți nu dispun de timp liber nu are nicio problemă să plece singură peste tot.

Mi-a plăcut foarte mult când am fost în Peru. Am fost câteva zile și în Mexic. Acum în Dominicană mi-ar fi plăcut să ies mai mult din resortul în care am stat în ultimele zile și să văd zona, dar este destul de periculos acolo. Eu mă bucuram că am mai stat câteva zile după ce am ieșit din Survivor, dar am stat cumva degeaba pentru că nu e o zonă sigură unde să poți să ieși”, a mai povestit Crina completând că pentru ea a devenit un stil de viață nu doar o pasiune.

Mie îmi place să călătoresc, să merg în diverse locuri din lume și să văd cum trăiesc oamenii, să aflu mai mult despre cultura locurilor, despre ceea mănâncă oamenii în zonele respective, despre civilizația de acolo, despre istoria lor. Mi-ar plăcea să călătoresc mai mult, dar e mai complicat cu soțul meu”, a mai subliniat aceasta.

„Eu dacă merg singură undeva clar am parte de peripeții”

Crina Abrudan a mai spus că deși nu îi este frică să se aventureze singură în tot felul de locuri, preferă să aibă pe cineva alături, mai ales că ultimele dăți când a decis să plece singură s-a întâlnit cu tot soiul de incidente neprevăzute. „Eu dacă merg singură undeva clar am parte de peripeții. Adică feriți-vă să plecați undeva cu mine că sigur se întâmplă ceva. Am rămas blocată în Peru două zile pentru că a fost un accident pe aeroportul din Lima și fiind o singură pistă acolo nu decolau și nu aterizau avioane. A trebuit să stau. Așa dacă mergi și zici că vrei să stai în Lima trei zile este ok, știi că stai de bunăvoie”, a mai povestit prezentatoarea, completând că de multe ori ajunge să facă aproape 20 de kilometri pe jos, zilnic, din dorința de a vedea cât mai multe din frumusețile zonei.

Mihai Morar, primul podcast cu Roua. Fiica lui a dat din casă și a stârnit deliciul ascultătorilor

Dar am luat-o la pas așa prin Lima, am căutat pe internet să văd ce aș mai putea să vizitez și m-am plimbat. Am făcut câte 17-18 kilometri pe zi de una sigură. E complicat de mers cu mine într-o vacanță sau într-o călătorie pentru că eu umblu foarte mult”, a mai spus ea.

Crina Abrudan este o celebră prezentatoare de ştiri sportive de la noi din țară, care a apărut din nou în spațiul public prin participarea sa la competiția Survivor România 2023, în echipa Faimoșilor. S-a lăsat, însă, de meserie şi s-a axat pe afaceri de câțiva ani buni.

S-a născut pe 17 Ianuarie 1978 la Oradea, este absolventă a Facultăţii de Ştiinţe Politice, din cadrul Universităţii din Oradea, dar visul său era acela de a ajunge actriţă. Nu i s-a îndeplinit, aşa că a devenit jurnalistă. A încercat admiterea la Facultatea de Teatru, însă nu a reuşit să intre, aşa că s-a angajat la Radio Transilvania.

În 2000, aceasta a mers la interviu la Antena 1 Oradea şi a reuşit să se angajeze ca reporter. A făcut muncă de teren pentru mai mult timp, după care a fost promovată ca prezentatoare de ştiri: „Nu am avut emoţii. Cred că era un fel de inconştienţă… Abia peste o lună am simţit un fel de trac, dar mi-a trecut repede”, spunea ea despre începuturile sale în media.

După ceva timp la pupitrul ştirilor de la staţia locală, Crina Abrudan a fost chemată la sediul central al Antenei 1, de la Bucureşti. A lucrat apoi ca reporter în redacţia de evenimente de la Antena 1, acolo unde şef de departament era Adelin Petrişor. Vedeta transmitea în direct, de la faţa locului, de la evenimente neprevăzute, cum sunt accidentele, grevele, inundaţiile şi altele. Abia după a făcut saltul ca prezentatoare a ştirilor sportive din cadrul postului principal al trustului Intact.

Aceasta a renunțat acum 10 ani la cariera sa în televiziune și s-a axat de atunci pe afaceri, devenind una dintre cele mai cunoscute femei de afaceri din țară. Aceasta și-a început cariera pe partea de Design interior, iar la începutul anului 2017, aceasta a deschis un loc de joacă pentru copii creat în totalitate de ea.

Surse foto: Facebook - Crina Abrudan

Surse articol: Ego, Tacataca, Stiri directe

Articolul urmator
Crina Matei a postat prima fotografie cu fiica ei adoptată. Ce frumoasă este micuța Charlotte
Ce vei face peste 10 ani?
Incepe quiz

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.