De colectie: sticlele Coca Cola poarta semnaturile unor designeri celebri

Coca Cola nu este doar o bautura, este un brand. Si, ca orice brand care se respecta, stie cum sa satisfaca orice gust. Colaborarile dintre Coca Cola si cei mai renumiti designeri ai momentului au devenit o strategie recurenta.
Cea mai recenta dintre acestea include un parteneriat de design cu directorul artistic al liniei Play by Comme des Garcons. Regasim conceptul abstractizarii grafice, specifice casei. Vizate pentru stilizare au fost cutiile clasice de Coca Cola.
Nu a trecut mai mult de o luna de la ultima colaborare cu un designer international. Diane von Furstenberg si-a lasat amprenta care a consacrat-o ca brand -print-urile eclectice- pe sticlele de Coca Cola de 330 ml. Rezultatul a fost unul deosebit de ludic: 4 concepte personalizate pentru Cola Dietetica. Incasarile revin fondului de cercetare destinat unei fundatii implicate in tratarea afectiunilor cardiace.
Un alt creator de moda care a semnat design-ul sticlelor Diet Coke a fost Karl Lagerfeld. Pretul unei sticle de Cola elaborate de Lagerfeld a atins 47 de euro, dar vanzarile au fost substantiale. Alaturi de produsul marca Coca Cola, au fost disponibile esarfe, topuri si plicuri, realizate sub egida aceleiasi colaborari.
Un design excentric metalizat a fost stilizat in colaborare cu trupa Duft Punk. Combinatia de argintiu si auriu, realizata sub forma unei pelicule, s-a bucurat de un succes deosebit.
Alegerile inspirate facute de compania Coca Cola in selectarea designerilor care sa revitalizeze conceptul artistic al brand-ului au fost insotite de aprobarea unanima a specialistilor PR. Tu ce parere ai despre colaborarile initiate de cunoscutul label?


