Gwen Stefani, fashion iconul care inspiră și la 50 de ani

În urmă cu aproape 30 de ani, trupa No Doubt făcea furori în lumea muzicii, iar în prim-plan se afla solista Gwen Stefani, pe atunci în vârstă de numai 22 de ani. „Tragic Kingdom”, al treilea album al grupului, a fost vândut în 16 milioane de exemplare la acea vreme, iar melodii precum „Don't speak” sau „Just a Girl” au devenit adevărate hituri.
Deși este cunoscută mai ales pentru activitatea ei muzicală, Gwen Stefani este o artistă polivalentă, cântăreață, compozitoare, designer de modă și actriță.
În paralel cu muzica, ea a lansat un stil fashion care i-a adus premiul Fashion Icon Award al festivalului People's Choice Award din 2019. Imaginea de femeie puternică este cea pe care artista a ales s-o promoveze prin stilul ei vestimentar și machiajul pe care îl poartă de obicei, cu fața foarte albă, rujul puternic și sprâncenele arcuite.
Majoritatea hainelor cu care Gwen Stefani a apărut pe scenă sunt creație proprie. În 2004, cântăreața a lansat propria linie vestimentară, L.A.M.B, pe care a dezvoltat-o în 2005 prin linia Harajuku Lovers. Îndrăgostită de cultura orientală, în special indiană și japoneză, Gwen a folosit multe elemente asiatice în creațiile ei vestimentare, dar și influențe guatemaleze sau jamaicane.
„Întotdeauna am iubit moda, a fost un lucru instinctiv”, declara Gwen Stefani în cadrul People's Choice Award.
Acum, la 50 de ani, Gwen Stefani este în continuare o imagine fashion puternică, iar câteva elemente din ținuta ei continuă să inspire generațiile mai tinere. Descoperă în galerie mai multe despre această artistă complexă și despre imaginea pe care a reușit s-o impună în sufletul publicului.





