Iata cum promoveaza mancarea fast-food!

Carl's Jr., un celebru lant de restaurante fast-food din Statele Unite, a decis sa isi promoveze produsele intr-un mod inedit! Ei au ales-o pe frumoasa Nina Agdal, un celebru fotomodel danez de doar 20 de ani, pentru a fi protagonista unui nou spot publicitar care a fost difuzat in timpul evenimentului sportiv Super Bowl.
In reclama, Nina poarta doar un costum de baie si musca senzual dintr-un sandwich. Acesta, spre deosebire de celelalte produse de tip fast-food, are sub 500 de calorii, fiind o alternativa ideala pentru cei care poftesc la astfel de produse dar nu vor sa se ingrase.
Cei de la Carl's Jr. au o slabiciune pentru astfel de reclame. De-a lungul timpului, celebritati precum Kate Upton, Paris Hilton sau Padma Lakshmi au acceptat sa promoveze, in ipostaze cat mai sexy, produsele celebrului lant de restaurante. Succesul reclamelor respective i-au determinat sa apeleze de aceasta data, la frumoasa Nina.
Blonda se pare ca fost extrem de multumita de aceasta colaborare. Ea marturisind: "E o intreaga nebunie! Pagina mea de Twitter explodeaza! Reactia oamenilor a fost pozitiva". Dupa ce reprezentantii Carl's Jr. au anuntat ca cea care va aparea in noua reclama va fi Nina Agdal, aceasta a adunat peste 26.000 de fani pe Twitter in doar 12 ore!
Fotomodelul a declarat ca desi nu obisnuieste sa urmareasca meciuri de fotbal, de aceasta data nu se va dezlipi de televizor.
Ce parere ai despre modalitatea lor de a promova produsele de tip fast-food?


