Kanye West nu mai este trendsetter. A fost invins de un muzician european
Desi isi doreste sa fie perceput drept cel mai important trendsetter din lumea muzicii americane si internationale, Kanye West nu este mereu primul cand vine vorba despre modalitati de promovare inedite ale unui album sau lansarea unui single. Celebrul rapper american declarase pentru emisiunea matinala "The Breakfast Club", a postului Power 105.1, ca va lansa un joc video creat special pentru cel mai recent videoclip al sau "Only One" si ca acesta este noul trend pe care ar trebui sa il urmeze orice artist. Cu toate acestea insa, West nu este nici pe departe primul artist care a venit cu o astfel de idee si nici primul care a implementat-o.
Kanye West a fost invins in idee si executie de muzicianul si producatorul european de muzica electronica - Iamyank si de POSSIBLE GAMES. Iamyank si-a lansat noul album, "Lost Sounds", prin intermediul jocului pentru mobil si tableta "The Adventures of Poco Eco" ("Aventurile lui Poco Eco").
"Lost Sounds reprezinta un moment deosebit in cariera mea, astfel incat mi-am propus sa il lansez cum nu a mai facut-o niciun artist pana acum. Ideea crearii unui joc pentru telefon, bazat pe muzica mea a aparut in timpul unei simple iesiri cu prietenii mei de la POSSIBLE.
Acum cativa ani de zile am lucrat in agentie pe postul de designer si cand le-am spus despre ideea mea de a lansa un album, ei m-au sustinut instant si mi-au propus aceasta modalitate inedita: acees de a creea un joc. Am inceput sa ma gandesc la ea si...restul este deja istorie", a spus Yank.
Rezultatul colaborarii fructoase dintre artist si agentia digitala a rezultat in "Adventures of Poco Eco: Lost Sounds", un joc ce promoveaza noul LP al lui Iamyank: "Lost Sounds", intr-o modalitate total inedita:
- Este primul album muzical care se lanseaza odata cu un joc pentru telefon si vice-versa
- Jucatorii trebuie sa colecteze toate sunetele pieselor de pe LP
- Cumpararea aplicatiei ofera acces gratuit la LP-ul Lost Sounds.
"The Adventures of Poco Eco" se potriveste perfect cu muzica, fiind un joc de aventura, care pune mult focus pe muzica si pe calitatea exceptionala a designului si a graficii. Jocul se desfasoara intr-o lume extraordinara din punct de vedere vizual, care te capteaza inca de la vederea primului trailer. Scopul jucatorului este sa ii ajute pe Poco Eco si pe tribul sau sa gaseasca sunetele pe care acestia le-au pierdut, prin rezolvarea mini-puzzle-urilor si completand toate cele 12 nivele de animatie 3D. Jocul provoaca logica prin teasere inteligente, amuzant de jucat, in timp ce ofera divertisment prin atmosfera unica a muzicii si a graficii.
"Doua dintre punctele mele de interest cele mai mari sunt muzica electronica si arta digitala. Prin urmare, de prima data cand am auzit despre acest proiect, de a crea un joc mobil pentru un album, am spus ca vreau sa il realizam. Pentru mine a fost o bucurie foarte mare, a fost ca si cum a venit Craciunul in luna iulie.", a spus zambind Krisztián Tóth, CEO/CCO al POSSIBLE CEE.
"Adventures of Poco Eco" poate fi descarcat din App Store.