Rochia unui designer roman, vedeta intr-o campanie la Hollywood

Pentru promovarea noului sau parfum, Selena Gomez se dezice in totalitate de inocenta asociata cu filmografia sa marca Disney Channel. Vedeta adopta un look sexy, un machiaj smoky senzual, un concept de marketing care mizeaza pe arta seductiei si, ca tinuta perfecta, o superba creatie semnata Maria Lucia Hohan.
Selena a declarat ca ideea campaniei a fost sa ofere privitorului iluzia ca artista inoata in propriul parfum. Astfel, sticluta cu irizatii purpurii a fost completata de reflectoarele care au conferit apei straluciri de lavanda si, nu in ultimul rand, de rochia de seara MLH, care imbratiseaza forma feminina si pare ca pluteste, gratie fluiditatii materialului.
Primul parfum semnat de idolul Disney poarta o denumire sugestiva, Selena Gomez The Debut Fragrance, si este vandut intr-o sticla cu design original, foarte inalta, pentru ca "am vrut sa iasa in evidenta intre toate celelalte parfumuri existente pe piata", a marturisit vedeta.
Ce parere ai despre rochia MLH a Selenei Gomez? I se potriveste in aceasta campanie publicitara de beauty?


