Review pentru Rimel Deborah Definitive Volume

Luni, 07.04.2014

Mascara Deborah Definitive Volume promite sa confere un volum vizibil genelor, indesindu-se si imbogatindu-le. Tenteaza cu un aplicator special conceput pentru a alungi, a separa si a creste diametrul fiecarei gene in parte. Complexul Lash Booster DH este o expresie a capacitatii rimelului de a imbunatati aspectul genelor tale si de a adauga profunzime privirii.

Cum ti se pare Rimel Deborah Definitive Volume? Voteaza!

5 (1)
Rimel Deborah Definitive Volume

36 ron

Mascara Deborah Definitive Volume tenteaza cu promisiunea unui volum si a unei alungiri frumoase, alaturi de capacitatea de a reface si de a hidrata genele. Rimelul are la baza extractul Lash Booster DH, care indeseste si imbogateste genele. Complexul Carbon Black este responsabil pentru nuantele de negru intens, care vor capta toate privirile.

Formula mascarei este mai lichida decat alte variante de pe piata, ceea ce accentueaza luciul si intensitatea rimelului, dar poate presupune si riscul patarii pleoapei si face mai dificila inlaturarea surplusului de produs. Mascara este disponibila si in varianta waterproof, iar forma periutei, care urmareste designul traditional al producatorului italian, promite sa acopere cu un strat uniform de produs fiecare geana in parte.

Mod de folosire: aplica de la radacina, depunand o presiune usoara pentru a determina impregnarea tuturor genelor cu mascara. Continua cu miscari in zig-zag, care sa amplifice volumul.

Principalul avantaj al mascarei Deborah Definitive Volume este reprezentat de formula care adauga un volum frumos genelor, lasandu-le mai dese si mai bogate. Efectul rimelului este destul de natural, acesta conturand si definind gene mai lungi, cu un corp mai plin, fara a incarca sau a crea un look ostentativ. Agentii hidratanti care stau la baza sa promit sa lase genele mai sanatoase si mai puternice, puncte pozitive pe care nu le vei putea trece cu vederea. Pigmentul de negru, accentuat, va conferi profunzime si dramatism privirii. Rezistenta buna este un factor pe care nu il vei putea niciodata trece cu vederea, iar raportul bun intre pret si beneficii nu este de ignorat.

Cel mai important dezavantaj al rimelului Deborah Definitive Volume este dat de volumul natural, care nu le impresioneaza insa pe adeptele unui look dramatic. Formula lichida poate presupune riscul patarii, putand curge si ingreunand indepartarea excesului de produs.

Pentru atuurile sale: formula care ofera volum natural genelor, care le lasa mai puternice si mai sanatoase, agentii hidratanti care revitalizeaza si pigmentul negru, lucios al mascarei, alaturi de rezistenta de luat in calcul, recomandam insa achizitia rimelului Deborah Definitive Volume.