Rețete delicioase
Înapoi la

Kraft Foods lanseaza: Milka Snax

Kraft Foods lanseaza: Milka Snax

Redactor Divahair.ro

Kraft Foods Romania, lider pe piata de ciocolata, lanseaza Milka Snax, un nou segment in categoria de ciocolata, care ofera ocazii de consum noi pentru piata din Romania.

Noile produse Milka Daim Snax (bucati de caramel si fulgi de porumb crocant cu ciocolata Milka), Milka Crispy Snax (fulgi de porumb crocanti si stafide invelite in ciocolata Milka) si Lila Stars Snax (alune intregi, crocante, acoperite cu ciocolata Milka) isi propun sa satisfaca cele mai diversificate gusturi.

Milka Snax se adreseaza persoanelor dinamice cu un stil de viata activ, intr-o continua cautare de noutati. Datorita ambalajului usor de folosit si resigilabil, noile Milka Snax pot fi consumate oriunde: la scoala, la serviciu, atat in pauze, cat si atunci cand lucrezi sau cand calatoresti singur, cu prietenii sau cu familia.

"Consumatorii au fost de-a dreptul uimiti de aceasta categorie de produse de care s-au indragostit de la prima incercare. Cu siguranta, noile Milka Snax le vor fi alaturi in fiecare zi", spune Nicoleta Florescu, Brand Manager, Kraft Foods Romania.

In luna octombrie, consumatorii din toata tara vor avea ocazia sa guste noile Milka Snax, fiind intampinati de promoterii Milka in peste 200 de magazine.

De asemenea, campania „Milka Snax- Snax-uri irezistibile de ciocolata!" va continua pe TV, reteaua nationala de panotaj stradal, internet, in cinematografe si va fi sustinuta puternic cu executii deosebite in toate magazinele.

Introducerea acestor noi sortimente vine sa consolideze imaginea marcii, continuand traditia gustului, ingredientele unice si simbolistica "legendei mov".

Milka, "cea mai fina tentatie din Alpi", este cea mai puternica marca de ciocolata din Europa, usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. In Romania, Milka este un simbol al calitatii pentru peste o treime dintre consumatorii de ciocolata. Conform studiilor GfK, peste 90% dintre romani cunosc aceasta marca, aproape 40% dintre consumatori considera ca Milka este cea mai fina ciocolata.

„De la simboluri globale la favorite locale, marcile noastre sunt usor de recunoscut pentru oamenii din intreaga lume. Milka este marca de ciocolata numarul 1 in Romania, un loc fruntas castigat in mintea si inima consumatorilor romani de-a lungul timpului. Inspiratia noastra vine de la consumatori ... le ascultam dorintele, invatam si inovam pentru a crea produse ce se potrivesc stilului lor de viata", completeaza Nicoleta Florescu.
Kraft Foods produce ciocolata Milka din anul 1901, cand compania Suchard, cea care avea sa devina mai tarziu Kraft Foods, a lansat un sortiment de ciocolata produs printr-o noua formula de amestecare a laptelui din Alpi cu boabe de cacao - de unde si numele Milka (milch si kakao).

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.