Nu Skin
Adevarata Stare de Bine
Optezi sa Impresionezi

Cum sa ai un fund mare si apetisant

Clara Iacobescu

Un posterior apetisant reprezinta un element de atractie pentru multi barbati si o dorinta care pare a fi de neindeplinit pentru multe femei. Jen Selter este una dintre reprezentantele sexului frumos care a reusit, prin intermediul sportului, sa obtina rezultate uimitoare din acest punct de vedere. Vrei sa ai si tu un fund mare si apetisant? Trebuie sa pui neaparat in aplicare urmatoarele cinci tipuri de exercitii!

Iata cum sa obtii un fund mare prin intermediul unor exercitii simple!

1. Fandari pentru un fund mare

Pentru acest exercitiu, trebuie sa te pozitionezi vertical, tinand picioarele departate la nivelul umerilor si mainile pe solduri. Miscarea consta in balansarea greutatii corpului de pe un picior pe celalalt, genunchiul opus celui care sustine intreaga masa trebuind sa fie departat cat mai mult. In plus, fundul trebuie impins spre spate. Repeta exercitiul de 10 ori, pentru a simti efectele in ceea ce priveste solicitarea muschilor. 

2. Un fund mai mare si mai apetisant cu ajutorul abdomenelor laterale

Asaza-te pe o saltea, sprijinita in cotul si soldul stangi, tinand picioarele cu genunchii indoiti la 90 de grade si o mana pe sold. Ridica-ti soldul drept, ramai cu muschii incordati timp de opt secunde, apoi revino la pozitia initiala. Repeta miscarea de cinci ori pentru fiecare sold. 

3. Un posterior sexy cu ajutorul extensiilor din pozitia culcat 

Stai culcata pe spate pe o saltea, cu mainile pe langa corp, cu genunchiul stang ridicat si piciorul drept perfect intins. Incordeaza-ti muschii gluteali prin ridicarea piciorului intins si sprijinirea in maini in piciorul indoit. Apoi, revino la la pozitia initiala. Repeta miscarea de 10 ori pentru fiecare picior. 

4. Alergarea iti modeleaza fundul

Pe langa faptul ca vei scapa de grasimea nedorita si vei normaliza nivelul de colesterol din organism, efectuand astfel de exercitii care intra in categoria cardio vei reusi sa iti modelezi si posteriorul. Tot ce trebuie sa faci pentru a obtine rezultatul dorit este sa alergi timp de cel putin 30 de minute in fiecare zi, pe un teren denivelat, pentru a-ti incorda muschii.

5. Flotari pentru un fund apetisant 

Si flotarile reprezinta un exercitiu util pentru modelarea posteriorului, asa ca trebuie sa le introduci in rutina ta zilnica, atunci cand faci sport. 

Flotarile pentru obtinerea unui fund mare se realizeaza din pozitia sprijinita in coate. Este foarte important ca atunci cand te ridici pe varfuri sa iti incordezi muschii gluteali si sa mentii coloana vertebrala intr-o pozitie dreapta.

Incearca si tu aceste exercitii pentru un fund tonifiat si vei reusi sa obtii rezultatul dorit, daca vei respecta un program precis, care le include.

Surse: womenshealthmag.com; healthmeup.com

Fesieri

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3 (6)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Alte subiecte care te-ar putea interesa

    10 exerciții perfecte pentru creșterea masei musculare

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!