Nu Skin

Cum slabesc vedetele: top 5 exercitii de la Hollywood

Alexa Galgau
Atunci cand pornim televizorul, stima noastra de sine scade brusc in momentul cand vedem ce corpuri perfecte au celebritatile. Abdomene plate, picioare ferme si subtiri si nici urma de colacei. Totusi, pentru un astfel de look, cheia nu consta in dificultatea exercitiilor sau in pretul abonamentelor la sali de lux, ci in perseverenta.

Pentru ca orice femeie poate avea un trup de diva daca are ambitie, noi iti dezvaluim cum slabesc vedetele, apeland la un top 5 exercitii de la Hollywood!

Cum slabesc vedetele: top 5 exercitii

Inainte de orice exercitiu, incalzirea este obligatorie. Aceasta consta intr-un exercitiu cardio la alegere, care trebuie executat timp de cinci-zece minute. La sfarsitul oricarui antrenament, acesta se reia pentru tot atata timp.

#5: Katy Perry - Mountain Climbers

Katy Perry face un antrenament fizic care nu ii solicita mult timp, insa arde foarte multe calorii, deoarece este realizat ca un circuit, iar seturile de exercitii se succed fara pauza. Din rutina ei, am ales pentru tine un exercitiu cardio excelent pentru abdomen si picioare, pe care trebuie sa il faci in patru seturi a cate 20 de repetitii.

Exista doua variante ale acestui exercitiu: din pozitie verticala, sau din pozitia scandura.
  
In primul caz, trebuie sa alergi pe loc si sa iti aduci genunchii cat de sus poti, alternativ, in acelasi timp "agatandu-te" cu mainile in aer, alternativ, ca si cum te-ai urca pe o stanca.

Varianta din pozitia scandura iti lucreaza muschii oblici mai mult decat exercitiul anterior. Din pozitia de flotare, adu cate un genunchi catre mana opusa, ridicandu-l cat de mult poti. Alterneaza miscarea cu celalalt picior, pastrand un ritm constant si tinand spatele drept si capul in pozitie neutra, cu privirea spre podea.

#4: Jessica Simpson - genuflexiuni cu sarituri

Jessica Simpson, ca si Katy Perry, face un antrenament fizic rapid, tot sub forma de circuit. In fiecare zi, exercitiile se schimba, pentru a lucra toate grupele de muschi posibile. Din rutina Jessicai Simpson, am ales pentru tine un exercitiu aparent simplu, care iti va topi grasimea de pe fund si coapse: genuflexiunile cu sarituri.

Exercitiul este foarte simplu: din pozitie verticala, cu picioarele departate la nivelul umerilor, realizeaza o genuflexiune, apoi sari si aterizeaza tot intr-o genuflexiune, continuand aceasta combinatie de miscari in 4 seturi a cate 20 de repetitii.

#3: Shakira - exercitii pentru balerine

Frumoasa Shakira se antreneaza intens pentru a avea asa un corp superb. La inceput, facea 30 de minute de miscare dimineata si seara, apoi, a ajuns la cate o ora. Pe langa sporturile care o mentin in forma, precum tenisul si inotul , Shakira este adepta exercitiilor la bara, care ii lucreaza muschii si le dau un aspect alungit si gratios. Aceste exercitii sunt derivate din antrenamentul balerinelor si implica si miscari de Pilates, care ajuta la tonifierea armonioasa a corpului.

Iti prezentam doua exercitii de baza, pe care daca le faci zilnic, vei obtine un corp mai flexibil si armonios. Nu iti trebuie bara pentru aceste exercitii, deoarece ele sunt pentru incepatori.

Exercitiul 1: Stai in picioare, cu picioarele lipite, talpile in forma de V, si mainile pe langa corp. Lasa-ti greutatea pe piciorul stang si ridica piciorul drept in lateral, cat de multi poti fara a indoi genunchiul, tinand talpa intinsa, nu ridicata. Mainile se tin ridicate in lateral pentru echilibru. Realizeaza de trei ori o miscare cu piciorul de sus in jos, de cativa centimentri, apoi adu-l in pozitia initiala. Repeta doua seturi a cate 15 miscari pentru fiecare picior.

Exercitiul 2: Stai cu picioarele departate, cu talpile indreptate in afara si mainile ridicate in lateral, la nivelul umerilor, pentru echilibru. Lasa-te in jos, indoindu-ti genunchii la 90 de grade si tinand coapsele paralele cu podeaua. Stai o secunda asa, apoi ridica-ti calcaiele, mentinandu-ti echilibrul pe "pernitele" talpilor. Coboara calcaiele si repete exercitiul de zece ori. Setul trebuie repetat de trei ori.

#2: Britney Spears - Yoga

Te-ai fi asteptat ca Britney Spears sa aiba un antrenament coregrafic, avand in vedere cat de mult danseaza pe scena. Totusi, vedeta afirma ca ceea ce o mentine in forma este yoga. Din rutina ei, am ales pentru tine un exercitiu care lucreaza muschii fesieri si abdomenul, pentru ca acestea sunt cele mai problematice zone ale unei femei.

Exercitiul "barca" nu este foarte dificil, insa iti lucreaza muschii in profunzime. Din pozitie culcata, ridica trunchiul, cu mainile intinse in fata, la nivelul umerilor si palmele indreptate una spre cealalta. Lasa-te putin pe spate, pana simti ca muschii abdomenului s-au incordat complet, apoi ridica genunchii pana cand gambele sunt paralele cu podeaua. Daca ai mai facut yoga sau intinderi, poti sa tii picioarele intinse la un unghi de 45 de grade. Daca nu, tine-le indoite, mentinand pozitia timp de cinci secunde, apoi lasa picioarele jos. Repeta miscarea de cinci ori.

 

#1: Pink - rotatii cu picioarele intinse

In afara de vocea inconfundabila, Pink se poate lauda cu un abdomen senzational, care starneste adevarate invidii printre femei. Rutina ei este destul de dificila si lunga, dar noi am ales exercitiul cel mai eficient pentru abdomen, care iti va face aceasta zona tare ca piatra.

Stai intinsa pe podea, cu picioarele ridicate la un unghi de 90 de grade si mainile sub cap. Ridica umerii si capul cat poti de mult. Lasa piciorul stang in jos in timp ce realizezi o rotatie spre dreapta cu piciorul drept, aducandu-ti cotul stang spre acesta. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul pentru partea stanga. Realizeaza 20 de repetitii. Pentru rezultate optime, repeta setul dimineata si seara.

Acum ca ai aflat cum slabesc vedetele, poti realiza propria ta rutina de sport, alegand cate un exercitiu din antrenamentul fiecareia dintre ele. Nu sari peste incalzire, bea destule lichide si mananca sanatos - astfel vei obtine un corp pe care sa il etalezi cu mandrie in orice piesa vestimentara, oricat de sumara sau de sexy ar fi.

Sursa foto: mtv.com

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (186 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!