Nu Skin

Exercitii pentru dureri de spate

Andreea Gluh, redactor

Indiferent de motivul care le cauzeaza, durerile de spate sunt sacaitoare si te pot indispune. Daca petreci mult timp la birou, in fata calculatorului, este posibil sa te confrunti cu asemenea neplaceri. Pentru a scapa de ele, insa, exista o solutie la care poti apela cu incredere: exercitiile pentru dureri de spate, realizate la sala sau acasa.

Iata in cele doua variante de exercitii pentru dureri de spate pe care ai dispozitie si in ce constau ele!

Exercitii pentru dureri de spate efectuate cu ajutorul scripetelui

O postura incorecta la birou iti poate provoca dureri de spate chinuitoare. Un exemplu in acest sens il constituie binecunoscuta pozitie cocosata. Pentru a invata sa iti mentii spatele drept, poti incerca un exercitiu realizat la sala, care implica folosirea scripetelui. Asadar, asaza-te pe scaunul aferent aparatului, apoi ridica si coboara scripetele timp de 15-20 de ori, in cate 4 serii. In acest fel, vei invata cum sa iti mentii spatele drept si, in acelasi timp, iti vei tonifia musculatura aferenta.

Pentru a efectua corect acest exercitiu, este bine sa fii indrumata de un antrenor specializat.

Exercitii pentru dureri de spate folosind bara

O simpla bara poate face minuni pentru postura! Pozitioneaza un astfel de accesoriu pe umeri, tinand bratele indoite si palmele pe bara, pentru a o mentine fixa. Efectueaza o miscare fluida a trunchiului, rotindu-l de la stanga la dreapta si inapoi, in timp ce picioarele sunt usor departate si nemiscate pe toata durata exercitiului. Realizeaza 15 astfel de rasuciri in cate 4 serii.

Acest exercitiu pentru dureri de spate poate fi efectuat si acasa.

Demonstratiile din imagini au fost realizate de antrenoarea de fitness Mihaela Ioan, in colaborare cu instructorul Stanford, in incinta salii de fitness Daimon Club

Despre Daimon Fitness

Sala de fitness are o suprafata de 400 mp, o capacitate de 150 de persoane si este dotata cu aparatura LIFE FITNESS de ultima generatie. Veti fi in permanenta asistati si monitorizati de catre antrenori profesionisti, care va asteapta in fiecare zi, intre orele 09.00 - 22.0009.00 - 22.00.

Incearca si tu aceste exercitii pentru dureri de spate si nu uita ca poti apela si la cateva exercitii care pot fi efectuate la birou, in doar 5 minute.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (195 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!