Nu Skin
Adevarata Stare de Bine
Optezi sa Impresionezi

Ajuta-ti parul sa creasca

Alina Croitoru
      Am ales sa scriu despre cresterea parului pentru ca as face tot ce se poate ca sa am un par lung si sanatos. Sunt una dintre nefericitele care nu reusesc sa atinga performanta unui par incredibil de lung si rezistent. Asa ca m-am interesat ce l-ar stimula sa creasca si am hotarat sa iti impartasesc secretele care la mine au inceput sa dea primele rezultate!

      Inainte de a trece la confesiuni, trebuie sa te atentionez ca nu conteaza doar cat de bine iti speli, perii si tratezi parul, ci si vitaminele pe care corpul tau le cere. Alimente sau suplimente de la farmacie sunt absolut necesare pentru un par stralucitor, de invidiat.

  • O dieta bogata in proteine, fructe si legume proaspete, dar si apa pentru hidratare permanenta sunt la baza oricarei initiative! Parul este compus din 97% proteine, asa ca este foarte important sa iti asiguri o hrana suficient de bogata in proteine.


  • Foarte important este si masajul scalpului folosind uleiuri bogate in substante hranitoare. Fie ca alegi uleiuri esentiale (de salvie, de lavanda), fie ca recurgi la eternul ulei de masline, efectul va fi acelasi: stimularea foliculilor de crestere de pe scalp. Combinat cu o dieta bogata in proteine si vitamine, vei stimula corpul sa produca uleiul hranitor pentru foliculii cresterii, iar parul va arata superb.


  • Mancand alimente bogate in proteine iti vei ajuta parul sa arate mai bine, mai ales daca ai firul fin si subtire.


  • Parul stresat din cauza vopsitului si exercitiilor de styling isi va reduce din uscaciune daca apelezi la proteine. Combina cu zinc si vitamina C, taie varfurile bolnave si nu mai uita de balsam. Rezultatul: par incredibil!


      Iata alimentele de nelipsit pentru un par sanatos, din ce in ce mai lung:
Proteine: le gasesti in pestele de apa rece, mai ales somon.

Mineralele (in special zinc): le gasesti in carnea rosie, cacao si paine integrala. Vitaminele, mai ales biotina: din ficat, oua, nuci si morcovi.

Vitaminele/nutrientii care previn caderea parului:
      Se gasesc de obicei in legumele si fructele pe care le consumam zilnic, dar ele nu sunt suficiente pentru ca parul tau sa primeasca exact cat are nevoie. Suplimentele alimentare, cumparate de la farmacie sunt solutia de care nu doar podoaba ta capilara se va bucura!
  • Fierul: se gaseste in carnea rosie, dar si in zarzavaturi ca spanacul, varza, salata verde.


  • Vitamina C: toate tipurile de citrice, mai ales lamaie si lime.


  • Vitamina B: biotina.


  • Zincul va stimula circulatia sangelui si va incuraja foliculii sa fie mai activi in scopul cresterii parului tau!


      Parul albeste din cauza lipsei unui amino-acid care, combinat cu enzimele din par se transforma in melanina, pigmentul responsabil de colorarea parului. Daca vei consuma suficiente nuci, carne si oua poti sa stai linistita: mai ai de asteptat pana sa recurgi la vopseaua care ascunde firele albe!

      Bineinteles ca un rol foarte important il au si igiena, stilul de viata si chiar iubirea pentru parul tau. Fii fericita cu ceea ce ai, dar nu inceta sa vrei mai mult! Iti doresc succes si... par lung!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2.9 (40)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!