Fa-ti cumparaturile in cele mai luxoase mall-uri din lume

Fa-ti cumparaturile in cele mai luxoase mall-uri din lume
Gabriela David, redactor Divahair.ro
Miercuri, 18.11.2009

Magazinele universale au aparut de aproape un secol, insa nu se astepta nimeni sa devina ceea ce sunt acum: adevarate imparatii ale cumparaturilor. Shopping mall-urile americane uriase au cucerit intreaga lume, sute de magazine grupate in acelasi loc pregatite sa faca din cumparaturi o adevarata placere.

Insa ajungi sa te intrebi daca trebuie sa alegi intre cantitate sau calitate, mai ales ca brand-urile cu adevarat valoroase sunt greu de gasit intr-un astfel de mall.

Insa, designerii s-au conformat noii mode si exista cateva mall-uri in lume care poti fi considerate divizia de lux, mall-uri care imbina excelent moda exclusivista cu cele mai interesante metode de recreere si cele mai apreciate restaurante.

HARRODS

Anul deschiderii: 1905
Locatie: Londra, Marea Britanie
Suprafata: 90,000 m2
Nr. de magazine: 300

Brand-uri de lux: Alberta Ferretti, Balenciaga, Emporio Armani, Fendi, Karl Lagerfeld, Missoni, Marc Jacobs, Narciso Rodriguez, Oscar de la Renta, Ralph Lauren, Vacheron Constantin, Van Cleef & Arpels, Yves Saint Laurent

Vizitatori: 300.000/zi

  

Cel mai vechi si mai respectat "mall" din Europa, Harrods este varful diviziei de lux a acestor magazine, impresionand nu numai prin grandoarea lui ci si prin atentia pe care o ofera vizitatorilor. Desigur ca toata lumea stie ca este preferatul vedetelor. Madonna, Heidi Klum, Rihanna, Victoria Beckham, Mischa Barton sunt numai cateva dintre clientele fidele ale acestui centrul comercial. O data ce ai intrat, o echipa te ajuta sa te indrepti in zona care te intereseaza si iti ofera sfaturi pentru a gasi ceea ce iti doresti. Fiecare department contine o gama diversificata de brand-uri, ajungand la cele mai luxoase, fie ca discutam despre vinuri sau despre rochii de seara. Si daca te-au obosit cumparaturile, poti sa savurezi cele mai interesante preparate culinare in 30 de restaurante sau te poti relaxa in spa-ul urias de la etajul 5.

    

MALL OF THE EMIRATES

Anul deschiderii: 2005
Locatie: Dubai, Emiratele Arabe Unite
Suprafata: 223,000 m2
Nr. de magazine: 1200

Brand-uri de lux: Bvlgari, Carolina Herrera, Dolce and Gabbana, Emporio Armani, Gucci, Tifanny & Co, Versace, Yves Saint Laurent, Marc Jacobs, Missoni, Boucheron, Louis Vuitton, Porsche Design, Rolex, Vacheron Constantin, Versace.

Vizitatori: 30 milioane/an

 

  
Acolo unde petrolul este la fel de normal precum nisipul, trebuia sa existe un mall cu o arhitectura magnifica ce duce cumparaturile catre un lux extrem. Aici poti cumpara orice, de la medicamente la ceasuri de aur, de la covoare persane la echipament de ski. Si ca tot veni vorba de ski, centrul comercial este completat de una dintre cele mai mari partii de ski de interior pe care o poti admira in timp ce te bucuri de delicii culinare exotice. Iar in ceea ce priveste nelipsitul cinema, confortul este mai mult decat lux, fotoliile moi si catifelate fiind completate de taburete pentru sprijinul picioarelor si mese pentru fiecare cuplu, iar distractia este completata de un centru de arta ce include o biblioteca, o scoala de muzica, sali de teatru, sali de expozitie, seminarii de pictura, sculptura si fotografie. Si daca preferi ceva mai putin cultural, Magic Planet este cea mai buna optiune - un parc de distractii urias.

   

GUM

Anul deschiderii: 1953
Locatie: Moscova, Rusia
Suprafata: 223,000 m2
Nr. de magazine: 1200

Brand-uri de lux: Louis Vuitton, Burberry, Prada, Christian Dior, Bottega Veneta, Giorgio Armani, Chaumet, Cartier, Hermès, Jil Sander, Moschino, Piaget, Sonya Rykiel, Van Cleef and Arpels.

Vizitatori: 300.000/zi

  

De la o economie socialista la un lux capitalist, Magazinul Universal de Stat din Piata Rosie a Moscovei a devenit o adevarata emblema a metropolei. Cu o arhitectura impresionanta, opera a arhitectului Alexander Nikolajewitsch Pomeranzev, construit in 1890, magazinul face parte din istoria Rusiei si adaposteste magazine ale celor mai de lux brand-uri din lume. Astfel ca, GUM iti ofera posibilitatea sa te bucuri de cumparaturi la cel mai inalt grad de calitate dar sa si vizitezi unul dintre cele mai interesante obiective turistice arhitecturale din Rusia.

     

SIAM PARAGON

Anul deschiderii: 2005
Locatie: Bangkok, Tailanda
Suprafata: 400,000 m2
Nr. de magazine: 1200

Brand-uri de lux: Gucci, Chanel, Balenciaga, Valentino, Hermès, Bottega Veneta, Giorgio Armani, Jimmy Choo, Chloé, Dolce & Gabbana, Burberry, Salvatore Ferragamo, Cartier, Fendi, Versace, Louis Vuitton, Givenchy, Marc Jacobs, Emporio Armani, Prada, Bvlgari, Aston Martin, Bentley, Ferrari, Porsche

Vizitatori: 150.000/zi  

 

Mandria Bangkokului, Siam Paragon se afla in centrul acestei metropole exuberante, oferind o experienta de cumparaturi eleganta adapostita intr-o cladire cu o arhitectura impresionanta. Aici primesti tot pachetul: design, ambianta, eleganta si lux. Pe langa brand-urile de lux, te poti desfata cu o Piata Gourmet de unde poti cumpara ingrediente de peste tot din lume, poti sa vizionezi filme, sa vizitezi institutul de stiinta sau Siam Ocean World, cel mai mare acvariu din emisfera sudica. In plus, clientii se bucura de un cupon cu 5% reducere doar pentru ca au intrat in magazin, iar toate cumparaturile sunt livrate la domiciliu sau la hotel fara niciun cost aditional. Ce iti poti dori mai mult de la un shopping mall?

    

BEVERLY CENTER

Anul deschiderii: 1982
Locatie: Los Angeles, SUA
Suprafata: 82,000 m2
Nr. de magazine: 160

Brand-uri de lux: majoritatea designerilor                                             

Vizitatori: 80.000/zi  

  

Tot ceea ce se intampla in Beverly Center lanseaza tendintele in toata America. Asezat intre Beverly Hills si Hollywood, acest mall reflecta excelent stilul unic al Los Angelesului. Desi nu la fel de mare precum alte mall-uri, cele 160 de magazine sunt numai ale brand-urilor de designeri, fiind principala atractie atat a turistilor cat si a celebritatilor. In plus, insusi mall-ul este un actor, fiind scena a numeroase filme. Terasa uriasa ofera u peisaj extraordinar asupra Los Angelesului, cu renumitul deal Hollywood in prim plan. De aici poti degusta atat imprejurimile cat si preparate culinare delicioase sau o cafea surprinzatoare la Grand Luxe Café. Si bineinteles, sa nu uitam ca principala atractie a acestui mall este numarul de celebritati pe metru patrat.

   

Alte subiecte care te-ar putea interesa:

Hoteluri deosebite pentru o vacanta luxoasa la munte

Cele mai spectaculoase apartamente din lume pentru luna de miere

Cele mai bune restaurante din lume

Subiecte de pe forum:

Concediul de vis l-am petrecut in ...

Cele mai bune idei pentru timpul liber

Excursiile cu cortul

 

Incepe quiz
Cel mai greu test! Nimeni nu raspunde corect la toate cele 10 intrebari
Cel mai greu test! Nimeni nu raspunde corect la toate cele 10 intrebari

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.8 (73)
anonim (anonim)
7 decembrie 2009 16:04

Salut, Harrods e superb dar e muzeu pt oamenii de rand!!! f . mult lux, iar preturile sunt pe masura!

Milly (anonim)
4 decembrie 2009 17:05

super articolul!!FELICITARI!!!In mallurile astea nu te dui sa faci cumparaturi,ci sa faci poze la interior:))

incandessense (anonim)
17 noiembrie 2009 22:10

cel mai fain articol posibil!!!!!!!!!!!

LoReDaNa (anonim)
17 noiembrie 2009 13:01

Salut!acestea sunt cu adevarat magazine de lux si sunt printre cele mai scumpe magazine din lume!La HARRODS am fost pt ca lociuesc la Londra si este cu adevrata un magazin care merita vizitat spun vizitat deorece preturile sunt.....pfuuuu!Mai bine convingeti-va singure dak in viitor o sa vizitati Londra!

Ne găsești pe