Campania Plus Is Equal: revolutia femeilor plinute in 10 imagini

Cuprins
Moda nu ar trebui sa se adreseze doar femeilor slabe, ce ar putea sa prezinte tendintele pe podium, ci si celor voluptoase, mai plinute. Aceasta este ideea principala a campaniei fashion #PlusIsEqual, in spatele caruia se afla nimeni altul decat Lane Bryant, un brand american de haine adresat reprezentantelor sexului frumos plus size. Ultima campanie sustinuta tot de Lane Bryant a starnit controverse in aceasta primavara - #ImNoAngel - care atrage atentia altor branduri ce promoveaza siluetele aproape perfecte, ce pot fi atinse cu atat de multe sacrificii. Echipa spera sa obtina un feed back si mai bun de aceasta data. Asadar, citeste mai multe despre aceasta campanie si vezi 10 imagini in care femeile plinute isi etaleaza cu mandrie formele!
Campania #PlusIsEqual: toate femeile ar trebui sa se bucure de farmecul modei
Daca te numeri si tu printre persoanele mai plinute, cu siguranta ai experimentat pe pielea ta stresul de a face shopping. Oricum nu este usor sa gasesti piese vestimentare tocmai pe gustul tau, insa atunci cand greutatea corporala te trimite spre unele care nu iti inspira nimic, nu ai ce sa mai faci si te conformezi pietei. Campania #PlusIsEqual vine in sprijinul tuturor femeilor care s-au simtit astfel atunci cand au mers la cumparaturi. Indiferent de dimensiunile pe care le are corpul unei femei, ea are dreptul sa se bucure de piese vestimentare stylish, in care sa se simta increzatoare in atuurile ei fizice. Frumusetea si sexualitatea femeilor corpolente este scoasa in prim plan cu succes in acest proiect.
Modelele implicate in acest proiect au dat dovada de atitudine, sex-appeal si incredere in sine, toate caracteristicile pe care ar trebui sa le aiba o femeie indiferent de numarul de kilograme. De acum ar trebui sa prinzi mai mult curaj si sa nu iti mai ascunzi formele voluptoase ale corpului sub haine cu cateva numere mai mari decat porti de obicei.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Aceasta campanie le are in centru pe top modele precum Candice Huffine, Ashley Graham, Precious Victoria Lee, Georgia Pratt, Justine Legault si Sabina Karlsson, toate prezentand tendintele toamnei 2015. Starul campaniei, modelul Ashley Graham, a precizat atunci cand a fost lansata campania ca "Marimea nu ar trebui sa conteze atunci cand ne referim la o femeie care vrea sa fie la moda." Lane Bryant spera ca oamenii sa fie inspirati de aceasta campanie si sa se implice activ in ea, starnind adevarate furtuni pe retelele de socializare. Poate ca, in acest mod, treptat, industria fashion va incepe sa isi schimbe principiile in legatura cu siluetele filiforme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ce parere ai despre campania #PlusIsEqual? Crezi ca va avea puterea sa schimbe ceva in industria modei?
Sursa foto: lanebryant.com