Review pentru Balsam REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner

Luni, 10.02.2014

Balsamul REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner nu necesita clatire, promitand sa ofere un volum frumos parului, care devine mult mai energic, plin de viata. Actioneaza in interiorul fibrei capilare, intarind-o, dar si la exteriorul acesteia, netezind-o si conferindu-i suplete. Stimuleaza sistemele naturale de aparare ale firului de par si contine ingrediente cu potential important in hidratarea acestuia.

Cum ti se pare Balsam REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner? Voteaza!

0 (0)
Balsam REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner

115 ron

Balsamul REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner tenteaza cu imbunatatirea volumului parului, fiind ideal pentru cel fin, lipsit de viata. Are la baza extracte de ceai verde si struguri, cu rol in a revitaliza si reenergiza fibra capilara si cu un important potential antioxidant. Ingredientele din cocos, grau, porumb si ulei de masline intaresc, netezesc si catifeleaza parul. Contine filtru UVA/UVB, care protejeaza de agresiunile exterioare.

Formula cremoasa a balsamului se aplica usor, volumul fiind conferit inca de la primele utilizari. Nu necesita clatire, iar recipientul sub forma de spray permite o aplicare locala eficienta.

Mod de folosire
: pulverizeaza pe parul umed, uscat anterior cu prosopul, si lasa sa actioneze. Formula fara clatire iti va economisi timp important.

Principalul avantaj al balsamului REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner este reprezentat de formula bogata in ingrediente naturale cu potential in ingrijirea parului, extractele de ceai verde, cocos, ulei de masline si struguri avand o buna capacitate antioxidanta si hidratata. Intr-adevar, imbunatateste volumul parului si ii confera un aspect energizat, plin de viata. Formula cremoasa se aplica usor si nu necesita clatire, economisind timp important. Ambalajul sub forma de spray faciliteaza o aplicare locala uniforma. Are o buna capacitate de hidratare, lasand un aspect moale si matasos, mai neted si mai suplu.

Cel mai important dezavantaj al balsamului de par REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner este conferit de pretul destul de ridicat. Fiind un produs profesional, poate fi mai dificil de obtinut.

Pentru aspectele sale pozitive: formula care adauga volum, dar hidrateaza si fibra capilara, ingredientele cu potential in ingrijirea parului si imbunatatirea vizibila a aspectului acestuia, balsamul fara clatire REVLON 2 Phase Volumizing Conditioner merita testat.

Gramaj: 500 ml