Review pentru Balsam de păr Silk Therapy

Miercuri, 10.01.2018
de Mihaela Onofrei

Toate femeile își doresc un păr plin de volum, care să fie extrem de mătăsos la atingere și care să strălucească sub razele soarelui. Pentru acest lucru, trebuie să folosească produse adecvate, care să le ajute să obțină efectele mult-visate. Specialiștii au creat balsamul pentru păr Silk Therapy de la Biosilk, care hrănește în profunzime firele de păr și care le oferă o textură fină, de mătase. Formula specială  repară șuvițele afectate și lasă în urmă un păr plin de volum și strălucitor.

Cum ti se pare Balsam de păr Silk Therapy? Voteaza!

0 (0)
Balsam de păr Silk Therapy

65.99 ron

Oferă-ți îngrijirea de care ai nevoie cu ajutorul unui balsam de păr concentrat, cu extracte din plante și plin de vitamine! Acest produs este special conceput pentru persoanele care au un păr fin, fragil, sau afectat de coafarea la cald. Așadar, balsamul Silk Therapy de la Biosilk reface în totalitate părul lipsit de viață, care și-a pierdut strălucirea naturală și volumul.

Principalele ingrediente care acționează pentru refacerea profundă a structurii părului sunt extractul de mătase naturală, vitaminele A și E și ingrediente naturale, care au ca rol regenerarea firelor de păr și hrănirea acestora.

Astfel, culoarea părului este protejată, iar părul capătă o strălucire naturală. De asemenea, acesta devine mult mai rezistent în timp și nu își pierde strălucirea și suplețea în timpul coafării la cald sau din cauza razelor UV.

Primul lucru care te va impresiona la acest balsam este textura catifelată, care lasă în urmă o spumă densă, cu un miros plăcut, natural! După uscare, nu ai cum să nu observi o schimbare dramatică a texturii părului, care este vizibil mai fin la atingere, dar și mai strălucitor. Acesta se coafează mult mai ușor și este plin de volum datorită ingredientelor naturale din componența balsamului.

Mod de utilizare: se aplică pe părul umed și curat, după șamponare. Pentru cele mai bune rezultate, se recomandă folosirea șamponului din aceeași gamă.

Cel mai mare avantaj al balsamului Silk Therapy de la Biosilk este reprezentat de efectele rapide, care pot fi văzute încă de la primele utilizări. Totuși, adevărata transformare se poate vedea după câteva săptămâni, când părul este plin de volum, catifelat și strălucitor.

De asemenea, șuvițele de păr sunt mai ușor de aranjat. Părul încurcat este deja de domeniul trecutului, iar aspectul natural te ajută să uiți de coafurile complicate și dificile. Așadar, te poți bucura de un păr plin de volum pe durata întregii zile, fără multe bătăi de cap.

Nu uita și de șamponul din aceeași gamă, care completează calitățile miraculoase ale acestui balsam și care te ajută să obții părul pe care întotdeauna ți l-ai dorit!

Balsamul de păr Silk Therapy poate fi achiziționat de pe beautyoneshop.ro, aici, la prețul de doar 65,99 lei / 207 ml.