Review pentru Rimel Dior Diorshow Blackout

Joi, 03.04.2014

Rimelul Dior Diorshow Blackout alungeste, imprima un volum surprinzator, prin asocierea formulei sale cu o pudra fina, care iti va oferi gene mai bogate si mai dese, separa si defineste in mod atragator. Este inspirat din tehnicile make-up artistilor, mizand in plus pe o textura imbogatita cu pigmenti intensi, mult mai profunzi decat cei clasici si pe o rezistenta care uimeste.

Cum ti se pare Rimel Dior Diorshow Blackout? Voteaza!

0 (0)
Rimel Dior Diorshow Blackout

135 ron

Rimelul Dior Diorshow Blackout tenteaza cu alungirea si volumul pe care le ofera genelor, cu formula intensa si cu rezistenta buna. Are la baza extracte de pudra neagra, combinatie inspirata de make-up artistii care aplica pudra pe gene, pentru a le face mai dese si mai bogate. Complexul Black Fix asociaza pigmenti negri saturati, mult mai puternici si mai profunzi decat cei detinuti in mod clasic de mascara traditionala. Nu in ultimul rand, contine un derivat ai gumei arabice, care ii va asigura o rezistenta cu adevarat surprinzatoare.

Formula densa, semiconcentrata a rimelului se poate aplica mai dificil din cauza consistentei sale care ingreuneaza genele si a intensitatii pigmentului negru care poate pata. Periuta cu peri desi imbraca toate genele intr-un strat de culoare, iar ambalajul integral negru, cu cateva accente argintii care redau celebrul logo Dior pune in evidenta eleganta si rafinamentul producatorului.

Mod de folosire
: Aplica de la baza genelor spre varf, cu miscari in zig-zag, pana la obtinerea unui volum satisfacator. Specialistii recomanda sa eviti uscarea mascarei intre straturi, pentru a nu obtine un look mult prea incarcat.

Principalul avantaj al mascarei Dior Diorshow Blackout este redat de formula care alungeste si defineste frumos genele, imbunatatindu-le aspectul. Volumul este la randul sau ameliorat, genele fiind mai dese si mai bogate. Rezistenta buna este amplificata de derivatul de guma arabica, iar pigmentii profunzi, extrem de intensi continuti, vor contura si vor oferi mister privirii. Reputatia pozitiva a producatorului de lux francez este un alt element care merita luat in considerare.

Cel mai important dezavantaj al mascarei Dior Diorshow Blackout este conferit de pretul ridicat, care se incadreaza insa in categoria cosmeticelor de lux. Este mai dificil de indepartat din cauza rezistentei si a pigmentarii sale. Intensitatea sa creste riscul patarii, putand curge pe parcursul zilei.

Pentru avantajele sale: formula care alungeste si imbogateste volumul, in mod atragator, rezistenta buna si intensitatea pigmentilor detinuti, alaturi de conturarea si separarea de efect a genelor, iti recomandam insa achizitia mascarei Dior Diorshow Blackout.

Gramaj: 11 ml