Adevarata Stare de Bine
Nu Skin

6 lucruri pe care să le faci zilnic dacă ai un caz de cancer în familie

Miercuri, 27.09.2017
de Mihaela Onofrei
Ai grijă de sănătatea sistemului digestiv
Imaginea precedenta
Imaginea urmatoare

Ai grijă de sănătatea sistemului digestiv

Sănătatea sistemului digestiv, îndeosebi cea a intestinelor, joacă un rol important în starea generală a corpului tău. Folosește antibiotice doar atunci când este absolut necesar și ia probiotice de calitate. De asemenea, consumă și alimente care îmbunătățesc sănătatea florei intestinale, așa cum este varza și alte legume murate. Nu uita de păpădie și anghinare. În completare, asigură-te că vei consuma cel puțin 35 de grame de fibre zilnic. Alimentele bogate în fibre includ legumele, legumele cu frunze, cele crucifere, nucile și semințele.

Surse foto: iStock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4 (2)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    Ai nevoie de un SFAT?

    Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

    întreabă

    LIKE si intra in universul divelor!