Gafa uriașă făcută de Sânziana Negru. Este acuzată în online că ar fi aruncat o pungă cu alimente la Electric Castle

Sânziana Negru a fost taxată dur de urmăritorii săi, după ce a făcut o gafă de zile mari la festivalul Electric Castle! Cineva a găsit la gunoi punga cu alimentele cărora le făcuse reclamă.
Influencerița a filmat, alături de iubitul ei, un video de promovare pentru LIDL România și a prezentat mai multe produse, ca fiind preferatele lor din acel magazin. La scurtă vreme, o persoană care văzuse imaginile a găsit punga plină cu alimentele neatinse, la gunoi. Internetul a luat foc la simplul gând că tânăra ar fi putut arunca mâncarea. Mulți au acuzat-o că face risipă alimentară, în timp ce în lume există atâția oameni care mor de foame.

O altă persoană celebră în mediul online a văzut toate produsele la gunoi, așa că a povestit întâmplarea persoanelor din comunitatea sa.
„Toată punga, cu toate produsele, la gunoi”
„Eram aseară la Electric Castle și în toată aglomerația aia și toți oamenii ăia, îți dai seama că vezi și oameni cunoscuți, oameni care sunt prezenți pe internet. Și în toată marea asta de oameni i-am văzut pe acești doi indivizi care ei pe rețelele de socializare promovează acest mare magazin „Meriți să fii surprins” (n.r. slogan magazin Lidl) și au făcut ceva unboxing, arătau produse, nu știu ce. Aveau efectiv o ditamai plasa cu produse din magazinul respectiv.
Și efectiv oamenii mei au terminat de filmat, s-au dus cu punga, ea - că na, ea e mai importantă un pic - ea s-a dus pe o parte, el pe altă parte cu punga în mână și omul meu a luat punga și a aruncat-o la gunoi. Toată punga, cu toate produsele, la gunoi. M-am dus cu prietenii mei la gunoi și ne-am uitat și erau produse din magazinul respectiv pe care ei le-au filmat, aruncate la gunoi. Eu înțeleg că n-ai unde să le pui, dar ieșeai afară în față la festival și dădeai punga aia unei doamne care vindea porumb.
Și n-ai cum ca tu, după aceea, să apari pe Instagramul tău și să promovezi: „Vai, ce bune suntem noi, să facem fapte bune!”, și tu efectiv arunci o sacoșă plină de mâncare la gunoi. Pe mine m-a șocat, așa ceva nu există!”, a povestit Avram Grigore pe TikTok.
@avramgrigore Nu am cuvinte fa… #fy #romania #viral #fypシ #foryoupage #fy ♬ sunet original - Avram Grigore
Sânziana Negru și-a pierdut credibilitatea în fața publicului?
Urmăritorii săi din mediul online au taxat-o dur, imediat ce au aflat de întâmplarea cu pricina și nu s-au ferit să lase comentarii, în care să o critice. Iată cum sună câteva dintre mesajele internauților:
„Sânzi, este foarte dezamăgitor pentru noi, cei care te urmărim de ani de zile și aveam impresia ca ești altfel… nici nu știu ce e mai rău, detașarea asta de realitate, waste-ul sau faptul ca practic înjosești brandul care te plătește (produsele lor sunt bune de aruncat la gunoi)?….”
„@lidlromania data viitoare alegeți-va influencerii cu care colaborați care sa nu va arunce produsele la tomberon în scârbă, in loc sa le dea cuiva care chiar le-ar aprecia. Nu va mai asociați cu o fonfăită fomistă.
„Noi cumpărăm alimente de la @lidlromania ca să dăm de mâncare oamenilor. Din propriile salarii, din bani munciți, iar alții primesc bani gratuiți pentru o notorietate falsă. La munca si poate apoi vei aprecia punga aia cu alimente aruncata la gunoi.”
Răspunsul oficial al brandului pentru care Sânziana Negru a făcut reclamă
Gestul făcut de Sânziana Negru după ce a filmat reclama LIDL se află în opoziție cu valorile brandului, care luptă cu risipa alimentară și susține băncile pentru alimente.
Iată mesajul public al reprezentanților supermarketului, dezamăgiți de cele văzute:
„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei și al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate
Implementăm constant măsuri antirisipă în operațiunile noastre și susținem Băncile pentru alimente atât cu produse cât și financiar pentru a își putea extinde infrastructura.
Ne încurajăm clienții să reducă risipa alimentară prin campanii, postări, tips and tricks despre cum poți folosi alimentele rămase în frigider, prin acțiuni de vânzare accelerată a produselor care se află aproape de ieșirea din perioada de valabilitate sau prin mesaje afișate în magazinele noastre. Urmează să avem o discuție cu Sânziana pe această temă și vom analiza și reevalua colaborarea cu ea. Ne pare foarte rău că a recurs la acest gest și te asigurăm că angajamentul nostru de a lupta împotriva risipei alimentare este ferm și vom continua să extindem măsurile pe care le luăm în acest sens.”
Vedetele sar la atac la adresa lui Selly, în urma celor întâmplate la festivalul „Beach, Please!"
Ce s-a întâmplat, de fapt, cu alimentele: „Ea nu are nicio vină”
Sânziana Negru, în vârstă de 37 de ani, nu a făcut momentan nicio declarație publică referitoare la această situație controversată, însă a șters reclama de pe rețelele sociale.
Partenerul său, actorul Ștefan Floroaica, a luat toată vina asupra sa. Acesta s-a filmat în timp ce mărturisea că el este de vină pentru situația creată, fiindcă el ar fi fost acela care a aruncat alimentele, fără să discute despre asta cu influencerița.
„Fac acest video ca să răspund la situația creată pe internet cu punga respectivă. Încă de la început, vreau să spun că eu am greșit și eu am aruncat acea pungă la gunoi, fără să mă consult cu Sânziana sau fără ca ea să știe. Deja plecaserăm și eu am deviat un pic și am lăsat punga acolo. Deci ea nu are nicio vină și dacă este cineva de învinuit, acela sunt eu. Deci dați în mine!
O să prezint situația exact cum a fost. Aveam de făcut un material pentru un brand, nu-l mai precizez pentru că ne e rușine de situația creată, (….) ideea era ca Sânziana să cumpere 10 produse iar eu să le identific. Eu m-am raportat la aceste produse ca fiind, cum să spun, care să ne ajute să facem materialul acesta video. Deci cumva le-am văzut cu scop de a crea acel video, cumva ne câștigăm pâinea din treaba asta, nu e un secret.
Ne-am concentrat să facem cât mai bine acel material. După ce am terminat de filmat acel material, eu am luat punga și am aruncat-o la gunoi. Produsele acelea care erau în pungă, multe dintre ele, au fost fâțâite, duse de colo, colo, în soare și așa mai departe, pentru că am filmat în mai multe locuri, că nu ne iese din prima mereu. Și, sincer, am considerat că nu am ce să împart genul ăla de produse. Într-adevăr, unele puteau fi împărțite, dar marea majoritate a lor, nu. Acesta a fost raționamentul meu în momentul ăla.”, a declarat Ștefan Floroaica pe TikTok.
@stefan.floroaica Ne pare rau.
♬ original sound - Stefan Floroaica
Multe persoane au refuzat să creadă confesiunea protagonistului din „Lia, soția soțului meu”, susținând că acesta, pur și simplu, îi ia apărarea iubitei. Această gafă a costat-o scump pe Sânziana Negru, căci mulți oameni nu mai au încredere în ea și sunt convinși că nu folosește niciun produs din cele pe care le promovează în mediul online.
Se zvonește că pentru această reclamă ar fi primit bani frumoși, datorită notorietății pe care o are pe rețelele sociale. Din cauza acestei situații, i-a scăzut rapid numărul de urmăritori. Pe Instagram, avea o comunitate de aproximativ 433 de mii de persoane, iar acum mai are 431 de mii.



Surse foto: Instagram
Surse articol: Click, Paginademedia, Libertatea