Interviu Denis Radu - Cum să construiești un personal brand puternic și să convingi clienții să vină ei către tine

Interviu Denis Radu - Cum să construiești un personal brand puternic și să convingi clienții să vină ei către tine

Andreea Constantin

Oamenii de PR sunt născuți pentru asta sau făcuți pentru asta. Cei care au norocul să fie născuți pentru asta, indiferent care sunt deciziile pe care la iau în viață, sau traiectoria pe care și-o creionează ei, tot oamenii de relații Publice și Comunicare ajung să fie. Și asta pentru că așa le-a fost scris, asta le este menirea. Unul dintre ei este Denis Radu, care este prezent în viața brandurilor, vedetelor și influencerilor de mai mult de 14 ani și care a reușit să se adapteze și să rămână relevant în industrie. A fost de acord să ne răspundă la câteva întrebări, mai mult sau mai puțin personale, pentru a afla mai multe despre ce înseamnă să ai o carieră în PR și cum se lucrează cu brandurile.

Ești unul dintre cei mai cunoscuți oameni de PR de la noi și ai lucrat cu foarte mulți clienți extrem de cunoscuți. Care a fost cea mai mare provocare pe care ai întâmpinat-o în cariera ta de până acum?

Cred că cea mai mare provocare a fost să accept că nu mi s-ar potrivi să dețin o agenție mare de PR sau să fiu parte a unei agenții mari. Și asta pentru că, am conștientizat în timp și la timp, că timpul este scurt și că nu îmi doresc să fiu totuna cu jobul meu. Nu asta îmi doresc de la viața mea.

Ai clienți din diferite nișe, foarte diverse. Care este nișa în care îți place cel mai mult să activezi?

Nișa mea preferată rămâne Horeca. Acolo mă simt cel mai confortabil și pot spune că am și cele mai bune rezultate. 

Sunt proiecte pe care nu le accepți? Care sunt cele mai importante motive pentru care refuzi un client sau un proiect?

Da, sunt proiecte pe care nu le-am acceptat datorită faptului că am simțit că nu rezonez cu persoanele care dețineau business-ul și nu cu proiectul în sine. Proiectele sunt toate provocări pentru mine dar uneori cei care le dețin sunt problema și atunci prefer să nu mă bag.

Ai organizat evenimente despre care s-a vorbit săptămâni în șir. Care a fost evenimentul tău preferat și de ce?

Nu cred că am un eveniment preferat, implicarea mea este aceeași chit că organizez un workshop, un eveniment mare sau sunt colaborator la un eveniment. Important este să iasă cât mai bine conform planului prestabilit. 

Dacă ai putea face parte dintr-un proiect mare, de aici sau din străinătate, care ar fi proiectul și ce anume ai vrea să faci?

Mi-ar plăcea ceva în turism, un press trip în cadrul unui resort, unde să organizez un eveniment mai amplu. Și știu că o să vină.

Ești foarte cunoscut și ai o platformă mare de Social Media pe care o folosești pentru a-ți promova clienții. Ai și contracte de promovare separate, pentru branduri care nu îți sunt clienți?

Platforma mea de Social Media este mai mult un hobby dar, da, uneori vin și contracte separate de promovare, mereu de la branduri care nu îmi sunt clienți. Din păcate, la momentul potrivit nu am lăsat să se creadă în mine la acest aspect.

Ai reușit să îți creezi un personal brand puternic. Care au fost pașii și care sunt sfaturile pentru cei care lucrează pentru a crea un personal brand, pentru ei înșiși sau pentru clienții lor?

La început a fost din inerție, ulterior am încercat să nu fiu cizmarul fără cizme, pentru că sunt abordat, nu am abordat eu vreodată vreun client, și cred că acest lucru se datorează și faptului că nu am stat degeaba. Nu mă erijez în a da sfaturi, însă pot spune că este o muncă constantă, cu o floare nu poți face primăvară.

Ai apărut într-o mulțime de reviste, print și online, și ai fost subiectul unor coperți de revistă. Care este articolul tău preferat în care ești protagonist?

Am avut 2 coperți de care sunt foarte mândru, pe una am împărțit-o cu fosta mea parteneră de job, iar în aprilie urmează a 3 a. Toate îmi sunt preferate, nu am unul specific, că doar vorbesc despre mine.

Ți s-a propus să predai cursuri de PR tinerelor generații? Sau te-ai gândit să devii trainer și să predai cursuri pentru cei care vor să învețe de la tine?

Nu mi s-a propus și nici nu aș accepta, decât ca invitat în cadrul unui curs, cum de altfel am și făcut-o. În schimb, pot preda și o fac deja, specific pentru anumite branduri, ca ora de curs final, în care le pot explica celor care nu își permit un PR din prima, cum se pot promova singuri.

Care sunt planurile tale de viitor?

I go with the flow, dar cu o dorință trimisa către Univers!

Articolul urmator
Cât câștigă un lucrător comercial în România? Ce salarii au oamenii care pun produsele la raft și nu numai
Cât câștigă un lucrător comercial în România? Ce salarii au oamenii care pun produsele la raft și nu numai
Cât de puternic este sufletul tău?
Incepe quiz
Cât de puternic este sufletul tău?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.