Aerohelp - ajutor pentru pasagerii care au avut zboruri întârziate sau anulate

Aerohelp - ajutor pentru pasagerii care au avut zboruri întârziate sau anulate

Ramona Jurubita

În cazurile în care ați avut parte de o neplăcere din partea unei companii aeriene cu privire la întârzierea sau anularea unui zbor, cei de la Aerohelp vă pot ajuta să obțineți o compensație. Descoperiți în continuarea acestui articol mai multe informații și care sunt criteriile care decid dacă sunteți sau nu eligibili.

Cum vă pot ajuta cei de la Aerohelp

Aerohelp este o agenție online care poate ajuta clienții să obțină o compensație. Din păcate, nu puține sunt cazurile în care oamenii trăiesc fel și fel de experiențe neplăcute în aeroport. Orice problemă privitoare la un zbor poate veni la pachet cu alte probleme. Oamenii călătoresc atât în interes de afaceri, cât și în interes personal, pentru a merge în concediu sau la anumite evenimente.

O intarziere zbor sau o anulare poate duce la pierderea unei ședințe importante, a unei cazări sau a respectivului eveniment. Cei de la Aerohelp sunt aici pentru a ajuta ca în aceste cazuri clienții să obțină măcar o sumă de bani care să la acopere din anumite cheltuieli. Pentru a fi aprobat dosarul este nevoie totuși ca acesta să se încadreze în anumiți termeni.

Zboruri întârziate

Care sunt cazurile în care puteți primi compensație de zbor

Această agenție se ocupă momentan doar de zborurile care merg sau vin din țări membre ale Uniunii Europene. Acesta ar fi un prim criteriu pe care trebuie să îl respectați. Chiar dacă zborul a fost acum trei ani sau mai recent tot puteți aplica.

Important este să nu depășească această limită de trei ani. Este important să aveți și o dovadă care să ateste faptul că ați pierdut o cazare sau alte aspecte de acest gen care implică pierderea unei sume de bani din cauza zborului cu pricina.

Este valabil și în cazul în care ați achiziționat un zbor cu escală și ați pierdut al doilea zbor din această cauză. Important de reținut este faptul că nu puteți fi eligibili dacă ați acceptat de la compania aeriană orice ofertă în momentul cu pricina. Dacă v-au fost oferite anumite vouchere sau reduceri, atunci altă compensație nu va putea fi primită.

Puteți primi până la 600 de euro dacă îndepliniți toate aceste criterii, în funcție de zbor și de câți kilometri trebuia să parcurgeți.

Simplu și rapid - în 5 minute puteți depune cererea

Nu vă costă nimic să încercați. Dacă aveți încă datele zborului și biletele sau alte dovezi puteți aplica în doar cinci minute. Trebuie doar să completați pe site-ul aerohelp.ro cererea și veți aștepta mai apoi răspunsul. Totul este complet gratuit și nici nu trebuie să vă bateți voi capul cu birocrația.

Totul vor face cei de la Aerohelp. Fiind o echipă formată din oameni serioși, mereu în serviciul clientului și care dețin toate cunoștințele necesare, cu siguranță vă vor ajuta, atât online, prin mail, cât și prin alte mijloace de comunicare.

Puteți accesa site-ul pentru a afla mai multe informații despre aceste cereri pentru a primi compensație și legi care vă dau dreptate ca și client al companiilor aeriene.

Articolul urmator
Ce înseamnă când auzi sau vezi o bufniță. Superstițiile care au îngrozit românii și nu numai
Ce înseamnă când auzi sau vezi o bufniță. Superstițiile care au îngrozit românii și nu numai
Ce loc de munca ai avut in Evul Mediu?
Incepe quiz
Ce loc de munca ai avut in Evul Mediu?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.