De ce este important pentru un salon sau pentru un hair artist să se promoveze prin advertoriale?
Ești patronul unui salon de înfrumusețare sau un hair artist care vrea să-și ducă afacerea la un nou nivel? Dacă da, ai încercat vreodată să te promovezi prin advertoriale?
Advertorialele sunt cea mai simplă și mai eficientă metodă de promovare online, mai ales atunci când colaborezi cu specialiști în domeniu, precum Oblyo Digital Agency.
Oblyo Digital Agency este o agenție online, cu sute de publicații în portofoliu și cu copywriteri experimentați, capabil să vorbească pe limba clienților companiilor și persoanelor fizice care apelează la ei.
Advertorialele create de Oblyo oferă unei companii multiple beneficii, dintre care, pentru patronii de saloane de înfrumusețare și alți profesioniști din industria frumuseții, cele mai importante sunt următoarele:
5 Motive pentru a investi în advertoriale dacă ești un hair artist sau deții un salon
- Recunoaștere în mediul online și offline. Advertorialele semnate Oblyo Digital Agency sunt niște articole de o calitate superioară, scrise în general despre o anumită companie, un serviciu sau un produs. Pentru ca un advertorial să fie cât mai eficient, el nu trebuie scris sub formă de reclamă, ci ca un articol care oferă cititorilor săi o mulțime de informații prețioase, dar gratuite și care doar în proporție de 5 - maxim 10% se axează pe promovare. Astfel, fanii publicației pe care el este postat îl citesc cu plăcere pentru a descoperi lucrurile utile prezentate în el și în același timp află și despre bunul, serviciul sau compania promovată.
- 2. Mai multă vizibilitate pe internet. În ziua de azi, cele mai apreciate afaceri au o prezență puternică în mediul online. Se spune că dacă ai un business, dar nu poate fi găsit pe internet, atunci e ca și cum el nu ar exista. De aceea, indiferent dacă conduci o fabrică, ai o clinică particulară sau deții un salon de înfrumusețare, ar fi bine să investești în prezența ta online și să devii cât mai vizibil, atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru potențialii tăi clienți. Și poți face acest lucru cu succes dacă alegi să colaborezi cu Oblyo.
- 3. Branding făcut ca la carte. Dacă brandul tău este unul nou pe piață, atunci îi poți crea simplu și eficient imaginea pe care ți-o dorești investind în advertoriale. Prin advertoriale, te poți prezenta lumii exact așa cum vrei tu, transformându-te, pas cu pas, în ochii privitorilor, în profesionistul pe care l-ai admirat dintotdeauna. Pe de altă parte, dacă brandul tău are ceva istorie, dar din anumite motive reputația lui a fost pătată, atunci tot advertorialele sunt cele care te salvează de la eșec. Nu este chiar foarte simplu și cu siguranță vei avea nevoie de implicarea unui expert ca Oblyo, dar prin advertoriale poți să-ți salvezi reputația și să recâștigi încrederea clienților tăi.
- Mai aproape de potențialii tăi clienți. Nu avem intenția să intrăm în prea multe detalii, dar când vine vorba de advertoriale, încă un secret pe care vrem să ți-l împărtășim este importanța compunerii unei strategii de promovare pornind de la profilul clientului ideal. Înainte să se apuce de scris advertoriale pentru companiile cu care lucrează, specialiștii Oblyo fac o analiză de piață, se gândesc mai întâi ce fel de persoane au nevoie de bunurile și serviciile pe care ei urmează să le promoveze, încearcă să descopere care sunt valorile acestora și ce contează pentru ei atunci când fac o investiție și abia apoi se pun pe treabă. Este o diferență ca de la cer la pământ între advertorialele scrise la întâmplare și advertorialele scrise cu o persoană anume în minte, iar pentru clienții săi, Oblyo nu livrează decât materiale din cea de-a doua categorie.
- Un website cu autoritate excepțională. Advertorialele se scriu în principiu din două motive: pentru a face cunoscut un brand, dar și pentru a crește autoritatea website-ului acestuia. Fiind publicate exclusiv pe website-uri cu autoritate mare, advertorialele create de Oblyo ajută website-urile clienților pe care îi promovează să devină mai puternice, iar acest lucru este foarte important, mai ales datorită celor mai recente actualizări Google care favorizează brandurile cunoscute în detrimentul celor noi.