Jay-Z este in prag de faliment. Afla ce afacere nu i-a mers!

Succesul lui Jay-Z in productia de muzica si in viata de familie este incontestabil, insa nu tot ce creeaza rapper-ul beneficiaza de omagiile neconditionate ale publicului. Jay-Z s-a dedicat designului in 1995, cand si-a lasat amprenta vestimentara asupra unei linii de haine denumite Rocawear. Desi colectia nu a fost intotdeauna un succes de marketing, anul acesta a avut scaderi de profit de peste 500 de milioane de dolari, iar jumatate din personalul angajat in industria vestimentara semnata Jay-Z a fost concediat. Rapper-ul ne dovedeste inca o data ca succesul i se datoreaza ambitiei si perseverentei, asa ca Jay-Z isi va promova singur linia de haine. |
![]() |
Seria de reclame alb-negru intentioneaza sa le aminteasca fanilor de inceputurile sale mai putin glam. Purtand denumirea "From Marcy to Madison Square", spoturile publicitare suprind evolutia carierei vedetei, de la concertele din cartierul Brooklyn la proiectele new-yorkeze cu care s-a impus printre leaderii pietei muzicale americane.
In noiembrie anul trecut, Rocawear a lansat o colectie inspirata din miscarea new-yorkeza Occupy Wall Street, promovand tricouri cu imprimeul grafic Occupy All Streets, fara a plati drepturi de autor. Pe blogul companiei s-a mentionat in repetate randuri succesul acestei colectii, iar fanii erau invitati sa se bucure de o reluare a productiei pentru nefericitii cumparatori care gasisera stocul epuizat. Se pare, insa, ca vestea nu a reusit sa aduca incasarile de care avea nevoie pentru a-si atinge pragul financiar dorit, asa ca Jay-Z a decis sa recurga la un cult al personalitatii, promovandu-si propria imagine pentru a-si salva linia Rocawear.


