Jennifer Aniston face schimbari majore in cariera. Afla noutatile!

Jennifer Aniston face un nou pas in cariera. Actrita s-a hotarat sa investeasca intr-o companie de produse pentru ingrijirea parului.
Living Proof a convins-o pe actrita sa devina imaginea ei si, totodata, sa fie unul dintre principalii investitori.
![]() |
![]() |
Promovarea produselor de ingrijire destinate parului se face explicand posibililor clienti importanta lor, din punct de vedere stiintific. Aceasta politica de marketing a convins-o pe fosta actrita din “Friends” sa intre in aceasta afacere, cu toate ca inainte primise numeroase oferte si de la alte companii, insa acelea nu au reusit sa o convinga. “Vrem sa facem parte dintr-o structura interesanta si autentica, in general. (In cazul de fata) abordarea stiintifica m-a fascinat “ a declarat Jennifer Aniston cu referire la intrarea ei in afacere.
Jill Beraud, managerul companiei Living Proof a declarat pentru Wall street Journal: “Consideram ca frumusetea merge mana in mana cu inteligenta. Jennifer Aniston reprezinta cel mai bine aceste calitati.”
Jennifer Anniston a fost mereu un trendsetter atunci cand a venit vorba de propria podoaba capilara. In 1990, actrita a devenit un model demn de urmat in materie de hairstyle. Rachel, personajul feminin pe care l-a interpretat in sitcom-ul “Friends”, a adus o tunsoarea noua prin saloanele de specialitate. Fanele serialului, dar nu numai, si-au dorit sa o copieze si sa isi fileze parul in acelasi mod.
Dupa succesul inregistrat cu tunsoarea “Rachel”, Aniston a devenit imaginea L’oreal, promovand samponul produs de celebra firma franceza. Chipul, si mai ales parul ei spectaculos, a facut inconjurul lumii in timpul campaniei de promovare L’Oreal.
Trecerea reprezinta un pas firesc pe care actrita l-ar fi putut face chiar cu mai mult timp in urma. Tu ce parere ai despre tunsoarea actritei?


