Kylie Jenner, desemnată „cel mai tânăr miliardar din lume”. Cum a reușit să îl depășească pe Mark Zuckerberg

Kylie Jenner, desemnată „cel mai tânăr miliardar din lume”. Cum a reușit să îl depășească pe Mark Zuckerberg

Lorena Teacă

La vârsta de 21 de ani, Kylie Jenner a reușit să strângă o avere impresionantă, întrecându-l pe Mark Zuckenberg, care a devenit miliardar la vârsta de 23 de ani.

Chiar dacă vedeta este cunoscută de la vârsta de zece ani, datorită reality-show-ului în care a participat alături de familia Kardashian, ea a reușit să dea lovitura cu ajutorul brandului de cosmetice Kylie Cosmetics. 

În ultimii trei ani, modelul și-a vândut cosmeticele doar în mediul online, însă recent a semnat un acord de distribuție exclusivă cu Ulta, iar produsele sale se regăsesc acum în peste 1.000 de magazine. La doar 6 săptămâni de la semnarea contractului, vânzările Kylie Cosmetics au depășit 54,5 milioane de dolari, iar anul trecut a înregistrat un profit de 360 de milioane de dolari. Forbes estimează că afacerea lui Kylie Jenner are o valoare de cel puțin 900 de milioane de dolari.

Femeie

Tânăra vedetă este singurul acționar al companiei și are o avere estimată de o mie de miliarde de dolari, realizată nu doar prin intermediul Kylie Cosmetics, ci și din alte afaceri, contracte de publicitate și apariții televizate.  

Brandul Kylie Cosmetics a luat naștere în 2015, iar afacerea funcționează cu ajutorul a șapte angajați cu normă întreagă și cinci angajați cu jumătate de normă. În plus, brandul se bazează și pe colaborarea cu o companie care asigură manufacturarea și ambalarea produselor (Seed Beauty) și pe o altă companie din Oxnard, care se ocupă de etichetare. Vânzările și comenzile produselor Kylie Cosmetics se realizează prin intermediul Shopify.

În ciuda faptului că tânăra s-a născut într-o familie cunoscută și bogată, aceasta a muncit din greu pentru a obține în mod independent averea. Mama lui Kylie Jenner se ocupă de finanțe și PR în cadrul firmei, însă totul în schimbul a 10% din profit. 

Marketingul se realizează în principal pe rețelele sociale, unde vedeta este urmărită de 175 de milioane de fani. Aceasta anunță lansările de produse pe Snapchat, Instagram, Facebook și Twitter, deoarece este conștientă de faptul că, prin intermediul acestor rețele, informația poate ajunge foarte rapid la mulți oameni. „Este puterea social media”, spune tânăra.

 
 
 
 
 
Vezi această postare pe Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Applying Twinning Velvet from the KKW X KYLIE 4 piece launching on #BlackFriday

O postare distribuită de Kylie (@kyliejenner) pe

Sursa foto: Instagram

Încă de la început, Kylie a avut succes cu afacerea, deoarece produsele sale au fost vândute în online în mai puțin de un minut. Acum, Ulta susține că în unele magazine stocurile sunt epuizate în doar câteva ore, conform Forbes.

Se pare că expunerea în magazine a produselor îi oferă tinerei șansa de a ajunge la cât mai multe tipologii de oameni, printre care și cei care „vor să vadă, să atingă și să simtă înainte de a cumpăra”, după cum afirmă modelul. În acest fel, și femeile care nu merg pe încredere și simt nevoia să testeze înainte de a cumpăra se pot bucura de cosmeticele Kylie Cosmetics.

În prezent, Kylie Jenner muncește din greu și se concentrează pe extinderea gamei de produse cu pudre corectoare, bronzante și anticearcăne. Un lucru este cert: indiferent ce noutăți vor apărea, vedeta va împărtăși totul milioanelor de fani, prin intermediul social media.

Surse foto: Getty, Instagram

Articolul urmator
Povestea de viață a Soniei Simionov! Este pasionată de sport și trăiește o frumoasă poveste de iubire cu un bărbat mai tânăr
Povestea de viață a Soniei Simionov! Este pasionată de sport și trăiește o frumoasă poveste de iubire cu un bărbat mai tânăr
Cel mai dulce test: răspunde la 7 întrebări și îți spunem ce desert ești!
Incepe quiz
Cel mai dulce test: răspunde la 7 întrebări și îți spunem ce desert ești!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.