A fost numită ”cea mai frumoasă fetiță din lume” și, încă de la patru ani, a câștigat recunoaștere mondială, devenind model pentru designerul Jean Paul Gaultier. Este vorba de Thylane Blondeau, fiica fostului fotbalist Patrick Blondeau, care a împlinit recent 19 ani și continuă să se facă remarcată datorită incredibilei ei frumuseți.
O controversă legată de fotografiile cu un aer ”prea sexual”, prezentate în revista Vogue, când Thylane avea 10 ani, a stârnit curiozitatea publicului și a făcut-o și mai cunoscută pe micuța cu ochi albaștri. Astăzi, ea este un fotomodel de succes și lucrează cu giganți ai modei, precum L’Oréal sau Dolce & Gabbana.
Află mai multe despre Thylane și descoperă în galerie cum s-a schimbat de-a lungul anilor și cum arată astăzi.

Cea mai frumoasă fetiță din lume
Thylane Blondeau este fiica fostului fotbalist Patrick Blondeau și, încă de când era foarte mică, a fost declarată cea mai frumoasă fetiță din lume, devenind modelul designerului Jean Paul Gaultier. La 7 ani defila deja pe podium, iar la 10 devenea celebră datorită prezenței sale în revista Vogue.
Sursa foto: Pinterest

Părinții lui Thylane sunt celebri
Thylane s-a născut în 2001, pe Coasta de Fildeș. Tatăl său este un fost fotbalist de succes, Patrick Blondeau, care a activat la Marseille și Monaco, în vreme ce mama, Veronika Loubry, este actriță și prezentatoare de televiziune. Thylane mai are un frate, Ayrton-Romeo Blondeau, care este un mare admirator al surorii sale. Părinții lui Thylane s-au despărțit în 2016, iar adolescenta a rămas împreună cu mama ei.
Sursa foto: Pinterest

Controversata apariție în Vogue
În 2011, când Thylane avea 10 ani, a apărut într-o serie de pictoriale în Vogue, pozând în haine de adult și în posturi destul de provocative. La acea vreme s-a creat un curent critic de opinie, legat de sexualizarea copiilor în revistele de modă. Controversa a sporit popularitatea fetiței, aducând-o în vizorul publicului.
Sursa foto: Pinterest

Încă din adolescență a lucrat cu mari designeri de modă
La doar 16 ani, Thylane devenise un adevărat influencer, cu milioane de fani pe Instagram, YouTube, Twitter și Snapchat. În 2017, a devenit imaginea L'Oreal Paris și tot în același an a încheiat contracte cu Chanel, Ralph Lauren, Lacoste și Dolce & Gabana.
Sursa foto: Pinterest