Review pentru Spray pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter

Marţi, 05.07.2016

Lipsa de volum a părului fin şi rar este o problemă cu care multe femei se confruntă. Pentru ele, Biosilk a creat gama Volumizing, care vizează să redea părului bogăţia necesară pentru a bifa coafurile pline de naturaleţe aflate în trend. Spray-ul pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter din cadrul liniei de îngrijire a părului conţine proteine de mătase şi orez şi promite să îţi ofere un păr des, bogat, la o pulverizare distanţă.

Cum ti se pare Spray pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter? Voteaza!

0 (0)
Spray pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter

73 ron

Dacă ai părul fin, rar, cu siguranţă te-ai preocupat de-a lungul timpului cu lipsa de volum! Situaţia ta nu mai este însă fără rezolvare, deoarece Biosilk a creat o gamă special dedicată problemelor părului rar şi fin, apelând la proteinele din orez, renumite în industria cosmetică pentru aportul pe care îl au în sporirea volumului. Acestor ingrediente minune li se adaugă în spray-ul pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter mătasea, care contribuie la hidratarea în profunzime a cuticulei, având o formulă asemănătoare firului de păr. Compoziţia produsului este completată cu alte două veşti bune: factorul de protecţie UV şi absenţa parabenilor şi a sulfaţilor!

Textura spray-ului pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter este una lejeră, uşoară, care promite să nu încarce părul. Ceea ce te va cuceri este însă aplicarea extrem de facilă a produsului: pe părul umed sau uscat, de la distanţă, vei repartiza produsul la rădicină şi pe lungimi, iar ţie nu îţi va mai rămâne decât să te bucuri de o nouă podoabă capilară, densă şi bogată.

Cel mai important avantaj al spray-ului Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter este reprezentat, bineînţeles, de eficienţa sa în accentuarea volumului. În cazul în care eşti posesoarea unui păr fin, rar, ştii cât de dificil este să îl aranjezi: firul este indisciplinat, ajungând să îşi piardă rapid forma şi să atârne lipsit de viaţă în jurul feţei. Presiunea unei podoabe capilare voluminoase, bogate, a fost resimţită însă şi de fetele cu păr des de la natură, care trebuiau să rivalizeze cu coafurile fabuloase ale vedetelor de la Hollywood: din fericire, spray-ul le este adresat în egală măsură, iar după prima utilizare, toate consumatoarele sale vor observa o revenire la viaţă vizibilă a părului.

Mai departe, aplicarea simplă a produsului reprezintă un factor demn de luat în considerare. Dacă simpla idee de a-ţi usca părul cu capul în jos sau de a-l spăla zilnic, pentru un plus de volum, îţi repugnă, vei fi de-a dreptul impresionată de capacitatea spray-ului de a-ţi transforma visele în realitate printr-o simplă pulverizare.

Femeile interesate de sănătatea părului lor vor aprecia şi compoziţia produsului! Sulfaţii şi parabenii sunt consideraţi responsabili de diverse afecţiuni şi de aspectul fad, lipsit de viaţă al părului, aşa că absenţa lor este binevenită. Atuul care ne-a cucerit este însă reprezentat de factorul de protecţie UV, mai ales în contextul riscurilor actuale la care este supus firul de păr vara, la soare, lipsit din păcate de grija pe care o acorzi pielii prin produsele cu SPF.

De partea cealaltă, preţul spray-ului Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter este uşor mai ridicat decât cel al produselor obişnuite din comerţ, dar folosindu-l constant, vei fi de-a dreptul cucerită de efectele resimţite şi vei constata că ai făcut o alegere potrivită.

În concluzie, dacă ai părul fin, lipsit de volum, îţi recomandăm să încerci spray-ul pentru volum Biosilk Volumizing Therapy Root Lifter: poţi descoperi că părul tău poate să revină la viaţă în mod miraculos.

Produsul este disponibil pe luxbeauty.ro aici, la preţul de 73,99 lei.