Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Cum să îți consolidezi relația cu furnizorul tău de produse pentru grădină

DivaHair

Oricine are o casă cu curte sau un colț de balcon visează la un set de plante menite să ne bucure vizual și să îmbunătățească mediul în care ne ducem viața de zi cu zi. Acest lucru a devenit și mai important începând de anul trecut, majoritatea din noi fiind nevoiți să petrecem foarte mult timp acasă. Cu alte cuvinte, magazinele care au ca obiect de activitate furnizarea de produse pentru grădină, în special cele online ce oferă livrare la domiciliu, au fost luate cu asalt. Dorința de a te bucura a un colț verde înfrumusețat cu plante a crescut semnificativ, împreună cu solicitările din partea unui număr mare de clienți la adresa magazinelor de profil.

Bineînțeles că odată cu creșterea numărului de clienți, fiecare cu dorințele proprii, crește și riscul de a nu putea satisface pe toată lumea în același mod. În contextul neobișnuit generat de evenimentele apărute în 2020, furnizorii din domeniul grădinăritului și bricolajului s-au confruntat cu o creștere nemaiîntâlnită a vânzărilor. Iar astea înseamnă un număr mai mare de clienți atât mulțumiți, cât și nemulțumiți. Astfel, furnizori de renume de pe piața din România, incluzând Grădinamax, au avut de-a face și cu reclamații, nu doar cu o creștere a vânzărilor.

Ce duce la reclamații Grădinamax sau alți furnizor de profil? De cele mai multe ori, comunicarea deficitară dintre furnizor și clientul final duc la astfel de eveniment. Deși îți dorești ca solicitarea ta să fie tratată cu prioritate și ca atare, este bine de știut cum să gestionezi relație cu furnizorul de produse și servicii pentru a te bucura de un nivel superior de calitate.

imagine cu persoana care planteaza plante verzi

De ce merită să știi cum să gestionezi și să îmbunătățești relația cu furnizorul de produse pentru grădină și să eviți reclamații Grădinamax? În primul rând, o astfel de abordare te va ajuta să creezi o relație mulțumitoare și de lungă durată cu furnizorul tău. Din câte poate știi deja, activitatea la grădină sau cu plante de orice fel este continuă, iar asta înseamnă că vei avea nevoie de diverse produse în mod constant. Apoi, o relație bună dintre furnizor și client va facilita o soluționare amiabilă a oricărei probleme. Deși furnizorii sunt, în general, interesați de a creea o relație de lucru bună cu fiecare din clienții lor, trebuie să existe o disponibilitate în acest sens și din partea clienților. Așadar, acordă-ți câteva minute să citești sfaturile de mai jos:

Vezi care sunt modalitățile de comunicare oferite de furnizor

Întotdeauna este bine să vedem ce modalități de comunicare ne pune la dispoziție un furnizor, înainte să optăm pentru serviciile și produsele oferite. Un furnizor de încredere oferă diferite metode de comunicare clienților săi, astfel încât fiecare client să aleagă cea mai convenabilă metodă atunci când are nevoie de ajutor sau pentru Grădinamax reclamații. Cele mai utilizate metode sunt prin intermediul e-mail-ului sau a unui număr de telefon ce face legătura cu un reprezentant al companiei. Dar, se poate comunica și prin intermediul unui cont pe o rețea de socializare, atâta timp cât furnizorul face acest lucru cunoscut.

Verifică specificațiile produselor înainte de a finaliza comanda

Pentru a te asigura că vei fi mulțumit de comanda făcută, nu finaliza procesul până nu verifici produsele din coș și cantitatea acestora. Astfel, te asiguri că ai luat tot ce trebuie și în cantitatea în care trebuie. În acest punct, este recomandat să evităm cumpărăturile din impuls, pentru că acestea duc de cele mai multe ori la decizii pripite și la cumpărarea produselor de care nu avem nevoie și, implicit, la reclamații Grădinamax. Așadar, acordă-ți timp pentru a verifica ce ai pus în coș, dacă mai lipsește ceva, și dacă produsele sunt cele dorite.

Respectă recomandările furnizorului cu privide la utilizarea produselor

Cel mai important este să urmărești indicațiile producătorului cu privire la utilizarea produselor. Acest lucru este și mai important atunci când vorbim de plante vii. Ele trebuie plantate în anumite perioade, crescute în anumite condiții, și tratate corespunzător. Deci, pentru o grădină frumoasă și plante deosebite, trebuie puțină documentare și respectarea indicațiilor privitoare la climatizare, plantare, și creștere.

persoana care tine rosii in mana

Nu ezita să contactezi furnizorul dacă ai nelămuriri

Ai o întrebare cu privire la un anumit soi sau nu ești sigur cum să procedezi, astfel încât succesul să fie asigurat? Există posibilitatea ca să apară întrebări și nelămuriri după ce ai achiziționat un anumit produs sau o plantă, iar în astfel de cazuri este recomandat să iei legătura cu furnizorul pentru a obține informațiile de care ai nevoie pentru a merge mai departe. Furnizorul este cel mai în măsură pentru a oferi detalii privitoare la produsele pe care le oferă.

Ai observat o problemă cu comanda ta sau cu produsele? Ia imediat legătura cu furnizorul

Poate fi frustrant și supărător să îți dai seama că există o problemă legată de comanda pe care ai făcut-o. Dar, înainte să îți ieși din fire și să te simți nedreptățit(ă), adu-ți aminte că sunt oameni la mijloc, iar oamenii sunt supuși greșelii, în special când există un volum mare de muncă. Bineînțeles, asta nu înseamnă să te mulțumești cu situația și să nu faci nimic, pentru că departamentul de reclamații Grădinamax are ca obiectiv soluționarea problemelor. Este o abordare corectă să iei legătura cu furnizorul și să îi comunici problemele, în vederea găsirii unei rezoluții. În cele mai multe cazuri, comunicarea și bunăvoința pot rezolva foarte multe.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!