Nu Skin

Ce sa faci daca nu vrei sa ai sani lasati

Alexa Galgau

Daca pe la 20 de ani numai gandul ca ti se vor lasa sanii nu iti trece prin minte, cand te apropii de 30 de ani, incepi sa vezi mai clar efectele timpului asupra corpului tau. Desigur, in acel moment ti-ai dori sa fi fost mai precauta si sa fi facut dinvreme exercitii, dar timpul nu este deloc pierdut, pentru ca ai la dispozitie cateva trucuri pentru a-ti tonifia sanii si a-i face sa arate "ca pe vremuri".

Daca vrei sa previi aspectul inestetic al sanilor lasati sau sa remediezi cumva situatia daca deja te confrunti cu ea, iata o serie de exercitii si sfaturi care te vor ajuta sa iti recapeti infatisarea de acum 10 ani!

Sanii lasati: o problema care se poate rezolva

Vestea buna este ca poti sa iti tonifiezi sanii si sa arati din nou ca la 20 de ani. Vestea proasta este ca vei transpira in acest proces de refacere a lookului, pentru ca presupune o serie de exercitii pentru zona pectorala. Doar nu credeai ca o sa scapi fara efort, nu?

Cu putin perseverenta, daca faci cateva exercitii simple zi de zi sau macar de trei ori pe saptamana, vei reusi sa le dai sanilor o forma mai bine definita, iar pielea va fi mai ferma si mai sexy. Exercitiile de mai jos te ajuta si daca ai nascut si ai vrea sa repari cumva aspectul sanilor, care acum par mai lasati si sunt plini de vergeturi. 

Iata exercitiile propuse de noi pentru sani lasati!

1. Scandura cu rasucire si greutati: pentru a realiza acest exercitiu, trebuie sa stai in pozitia de flotare, insa tinand in maini greutati de cate 5 kg fiecare (sau 2.5 kg, daca iti este mai usor). Picioarele trebuie sa fie departate la o distanta egala cu cea dintre umeri, pentru mai multa stabilitate. Ridica bratul drept, tinand mana intinsa si greutatea sus, pana cand obtii o forma de "T" cu corpul si pieptul este rasucit cat de mult se poate. Revino la pozitia initiala, apoi repeta miscarea cu mana stanga. Ai realizat o singura serie, dar pentru rezultate bune, trebuie sa repeti de 10-20 de ori. 

2. Miscari circulare cu greutati: stai pe spate, cu talpile pe podea si genunchii indoiti, pentru sustinere. In fiecare mana trebuie sa ai cate o greutate. Ridica bratele astfel incat greutatile sa fie exact deasupra fruntii (palmele trebuie sa fie indreptate spre tavan). Din aceasta pozitie, realizeaza cu ambele maini o miscare circulara spre exterior, desenand un "C" imaginar si ducand greutatile spre solduri, in vreme ce tii bratele la acelasi nivel ca la inceput. Revino pe aceeasi traiectorie la pozitia initiala, apoi repeta exercitiul de 10 sau 20 de ori. 

3. Flotari cu greutati: acestea sunt clasicele flotari, pe care le stii prea bine, insa in loc sa tii palmele pe podea, pur si simplu tii in maini greutatile. Mainile trebuie tinute la o distanta mai mare fata de corp in comparatie cu felul in care ar fi pozitionate in cazul flotarii obisnuite. Tinand muschii abdominali incordati, inspira si lasa-ti pieptul sa coboare, apoi, cand expiri, revino la pozitia initiala. Daca este prea dificil pentru tine, sprijina-te pe genunchi, nu pe varfurile degetelor de la picioare. Repeta si acest exercitiu tot de 20 de ori. 

4. Flotari cu mingea de fitness: asaza-te in pozitia de flotare, sprijinindu-ti mana palma stanga de o minge de fitness. Nu uita sa tii muschii abdominali incordati si burta trasa in interior. Mentinand coloana dreapta, indoaie coatele si coboara corpul cat de mult poti, fortandu-te sa tii mingea de fitness in aceeasi pozitie. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul de 10 ori, apoi schimba partea pe care o lucrezi.

5. Ridicarea greutatii cu o singura mana, sprijinindu-te pe o minge de fitness: ia o greutate in mana dreapta si sprijina-te cu spatele de o minge de fitness suedeza. Ridica soldurile astfel incat sa se formeze o linie dreapta intre genunchi si umeri. Tine greutatea la piept, apoi ridic-o prin intinderea completa a mainii, revenind in pozitia initiala dupa cateva secunde. Nu trebuie sa se miste decat mana in acest exercitiu. Repeta miscarea de 10 ori, apoi lucreaza si mana stanga. 

Alaturi de aceste exercitii pentru sani lasati, mai tine cont de urmatoarele sfaturi:

- poarta sutienul potrivit pentru tine, care sa nu iti stranga sanii pana la refuz;

- fa-ti masaj zilnic sau de 3-5 ori pe saptamana, pentru a stimula circulatia in zona sanilor si a obtine o piele ferma si sanatoasa;

- lasa-te de fumat! Acest prost obicei duce la pierderea elasticitatii pielii, ceea ce inseamna ca fumatoarele au sanse mai mari sa se aleaga cu sani lasati. 

Urmeaza aceste trucuri pentru sani lasati si nu neglija rutina de sport de mai sus, care te va ajuta sa arati mereu ca la 20 de ani. 

Afla si ce spun sanii despre personalitatea ta , in functie de forma pe care o au!

Brate Piept

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.2 (4)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (186 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!