Nu Skin

Cele mai bune exercitii pentru picioare tonifiate in doar 4 minute

Andreea Gluh, redactor

Vrei sa iti tonifiezi picioarele, insa nu ai vreme sa te duci la sala? Cum timpul si, uneori, chiar si bugetul reprezinta piedici in acest sens, cea mai buna solutie o reprezinta exercitiile realizate acasa. In cele ce urmeaza, noi iti vom prezenta trei exercitii care iti vor ocupa doar 4 minute pe zi, insa te vor ajuta sa lucrezi toate grupele de muschi necesare tonifierii membrelor inferioare.

Iata care sunt cele mai bune exercitii pentru picioare!

3 exercitii pentru picioare in 4 minute

Semigenuflexiuni in stil flamingo

Cine nu le-a admirat macar o data pe gratioasele pasari flamingo, cunoscute pentru faptul ca adora sa stea intr-un picior? Aceasta pozitie te poate ajuta si pe tine in timpul exercitiilor pentru picioare, adoptand-o atunci cand faci o serie de 10-12 semigenuflexiuni cu fiecare picior. Incepe prin a ridica un picior de la sol si a tine mainile in dreptul pieptului, usor intinse in fata. Apoi, du piciorul ridicat in spate, indoind genunchiul fix pe care te sprijini.

Acest exercitiu te va ajuta sa iti tonifiezi muschii fesieri, dar si pe cei ai gambei.

Fandari in forma de stea

Pentru muschii fesieri si pentru coapse, incearca o serie de 10-12 fandari in forma de stea, realizate mai intai cu piciorul drept si apoi cu cel stang.

Incepe exercitiul prin adoptarea unei pozitii ortostatice. Din aceasta, realizeaza o miscare in lateral, apoi, una in spate si, la final, una in fata. In acest fel, vei realiza, in mod imaginar, forma unei jumatati de stea. Pentru o stea completa, trebuie sa repeti miscarile folosind celalalt picior.

Daca vrei sa iti lucrezi si muschii abdominali, crescand, in acest mod, gradul dificultate a exercitiului, poti ridica genunchiul la piept intre doua fandari.

Exercitii pentru picioare prin ridicari pe varfuri

Iata si un exercitiu care iti va aduce aminte cu siguranta de cele realizate de balerine! Pentru inceput, trebuie sa adopti o pozitie ortostatica, tinand picioarele departate. Apoi, ridica-te pe varfuri si intinde mainile in sus cat poti de mult, dupa care coboara-le si flexeaza genunchii. Repeta miscarea de 10-12 ori, pentru a obtine rezultatele dorite.

Acest exercitiu pentru picioare te va ajuta sa lucrezi toti muschii membrelor inferioare.

Iata si cele mai bune trei exercitii pentru picioare exemplificate!



Testeaza si tu acest top 3 cele mai bune exercitii pentru picioare si vei vedea ca rezultatele nu vor intarzia sa apara!

Descopera si ce exercitii fac modelele Victoria's Secret pentru a-si mentine silueta!
Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (187 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!