Nu Skin

Cum sa slabesti la picioare: planul de exercitii Miley Cyrus

Alexa Galgau

Indiferent ca esti sau nu o fana a muzicii lui Miley Cyrus, cu siguranta ca ai remarcat pana acum ce picioare sexy are. Subtiri si in acelasi timp tonifiate, ele reprezinta visul oricarei femei si, din fericire, nu reprezinta un obiectiv imposibil de realizat. Cu ajutorul planului de exercitii creat pentru a obtine picioare superbe ca ale tinerei vedete, te va prinde vara intr-o forma de milioane, iar rochitele sexy de sezon iti vor scoate in evidenta membrele inferioare tonifiate. Avantaj suplimentar: antrenamentul nu dureaza nici 20 de minute!

Descopera cum sa slabesti la picioare cu cateva exercitii esentiale din programul Miley Cyrus!

Cum sa slabesti la picioare

Fiecare dintre urmatoarele exercitii trebuie realizat de 50 de ori. Intre exercitii, daca iti simti muschii prea tensionati, scutura putin picioarele sau apeleaza la cateva intinderi simple. 

1. Fandari alternative: stai in picioare, cu mainile pe langa corp si picioarele departate la nivelul umerilor. Realizeaza un pas inapoi, astfel incat genunchiul din fata sa fie indoit la 90 de grade, iar cel din spate aproape sa atinga podeaua, intinzand in acelasi timp mainile in fata. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea cu celelalt picior, alternand astfel pana numeri 50 de fandari. 

2. Genuflexiuni "plie":  stai in picioare, cu picioarele departate unul de celalalt si degetele indreptate spre exterior, la un unghi de 45 de grade. Apleaca-te ca si cum ai vrea sa te asezi pe un scaun, aducand mainile in fata cu palmele impreunate si avand grija ca genunchii sa formeze un unghi drept. Nu ii impinge astfel incat sa ajunga deasupra talpilor, ci mentine-i deasupra gleznelor. 

3. Fandari laterale: stai in picioare cu mainile pe langa corp. Realizeaza un pas in lateral, lasandu-te pe piciorul respectiv si tinandu-l pe celalalt intins. In acelasi timp, ridica mainile la nivelul pieptului si lipeste-ti palmele una de cealalta. Revino in pozitia initiala si repeta miscarea cu celalalt picior. 

4. Ridicari intr-o parte ale picioarelor: stai in picioare si ridica in lateral piciorul drept, la un unghi de 45 de grade, tinand mainile impreunate, in dreptul pieptului (sau pe solduri, daca iti este mai usor). Dupa ce faci 25 de repetitii cu un picior, executa 25 si cu celalalt picior. Acest exercitiu este perfect pentru tonifierea muschilor fesieri si pentru micsorarea coapselor.

5. Genuflexiuni clasice: din pozitie verticala, stai cu picioarele departate astfel incat talpile sa fie in dreptul umerilor. Coboara-ti trunchiul ca si cum ai vrea sa te asezi si adu-ti mainile in fata, lipindu-ti palmele. Exact ca si in cazul celorlalte genuflexiuni, trebuie sa ai grija sa nu aduci prea mult genunchii in fata, ci sa ii mentii intr-o pozitie fixa. 

6. Ridicari din gamba cu un picior:  stai in pozitie verticala cu ambele picioare pe sol, apropiate unul de celalalt. Ridica piciorul stang cativa centimetri, lasand degetele in jos spre sol. Pune mainile in sold si, din aceasta pozitie, incepe sa te ridici pe varful piciorulul celalalt, folosind muschii gambei pentru a realiza miscarea. Revino cu calcaiul pe podea si repeta exercitiul de 25 de ori cu acelasi picior, apoi lucreaza-l pe celalalt tot de 25 de ori. 

7. Ridicarea piciorului intr-o parte stand in genunchi: stai pe podea sprijinita in palme si genunchi. Apoi, ridica calcaiul stang la un unghi de 45 de grade si ridica piciorul stang in lateral, continuand sa tii genunchiul indoit si incercand sa il aduci cat mai sus. Revino in pozitia initiala, repeta de 25 de ori, apoi schimba piciorul. 

8. Intinderea piciorului stand in genunchi: stai sprijinita in palme si genunchi, cu coloana in pozitie neutra (cu fata spre podea). Intinde unul dintre picioare in spate si cat mai sus, apoi adu-l in jos, indoaie-l si impinge-l cat mai aproape de piept. Fara a mai atinge podeaua cu genunchiul, ci repetand miscarea de intindere si apoi impingere, realizeaza 25 de exercitii, dupa care schimba piciorul. 

9. Impingerea piciorul stand in genunchi:  din aceeasi pozitie initiala ca in exercitiul anterior, ridica talpa unui picior spre tava, mentinand genunchiul indoit la 90 de grade. Apoi, impinge cu talpa inspre tavan, coboara piciorul si ridica-l din nou. Repeta de 25 de ori fara a aseza genunchiul pe podea, apoi schimba piciorul. 

Iata si un videoclip care sa te ajute sa executi corect aceste exercitii!

Tocmai ti-am explicat cum sa slabesti la picioare si sa devii supla ca o vedeta, asa ca nu iti ramane decat sa iti faci un plan de atac si sa te tii de el!

Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.3 (18)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (196 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!