Nu Skin

Exercitii pentru solduri frumoase

Andreea Gluh, redactor

Sezonul cald nu este departe, asa ca trebuie sa ne pregatim din punct de vedere fizic pentru mult asteptatele weekenduri la piscina si concedii la mare. Cum facem acest lucru? Simplu: incercam sa urmam un program de exercitii pentru solduri, pe care sa le efectuam de trei ori pe saptamana. Principalul scop este acela de a tonifia aceste zone expuse privilor indiscrete pe timpul verii, precum si laudelor sau criticilor. Asadar, in cele ce urmeaza, iti vom prezenta doua exercitii pentru solduri frumoase, cu ajutorul carora vei obtine rezultate in scurt timp.

Cum sa scapi de solduri folosind greutati kettlebell

Unul dintre exercitiile pentru solduri pe care le poti face la sala consta in folosirea unei greutati cu maner care se numeste kettlebell. Pentru efectuarea exercitiului, trebuie sa stai in pozitie verticala, cu picioarele departate, cu spatele drept si sa tii cu ambele maini kettlebellul. Cand realizezi miscarea, apleaca-te usor, ca atunci cand faci genuflexiuni si ia-ti avant pentru a putea balansa greutatea. Pentru rezultate optime, ai grija ca aceasta sa fie in pozitia cea mai apropiata de corp odata cu departarea picioarelor, nu mai devreme, urmand sa fie distantata prin balans. De asemenea, kettlebellul trebuie ridicat doar pana la nivelul privirii, nu mai mult, pentru a evita orice accident.

Repeta exercitiul in 4 serii, efectuand 12 miscari pentru fiecare dintre acestea.

Exercitii pentru solduri cu gantere

Un alt exercitiu cu greutati pentru solduri frumoase este cel pentru care trebuie sa folosesti o pereche de gantere. Pentru a-l efectua, trebuie sa stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, pe aceeasi linie cu umerii. Tine cate o gantera in fiecare mana si executa genuflexiuni, in timp ce bratele stau pe langa corp. O alta varianta a acestui exercitiu consta in tinerea ganterelor in fata.

Repeta fiecare varianta a exercitiilor pentru solduri de 12 ori, in cate 4 serii.

Daca pana acum nu ai stiut cum sa scapi de solduri, de azi inainte fa-ti un program in care sa incluzi exercitiile pe care ti le-am prezentat, pentru a te putea lauda vara aceasta cu picioare tonifiate.

Demonstratiile din imagini au fost realizate de antrenoarea de fitness Mihaela Ioan, in colaborare cu instructorul Stanford, in incinta salii de fitness Daimon Club

Despre Daimon Fitness

Sala de fitness are o suprafata de 400 mp, o capacitate de 150 de persoane si este dotata cu aparatura LIFE FITNESS de ultima generatie. Veti fi in permanenta asistati si monitorizati de catre antrenori profesionisti, care va asteapta in fiecare zi, intre orele 09.00 - 22.00.

Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (195 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!