Nu Skin

Top 10 exercitii pentru o talie de viespe

Ema Rotaru
Orice femeie este preocupata de felul in care arata si cu cat vara e mai aproape, cu atat mai mult incercam sa ne modelam corpul pentru a avea o talie de viespe, un abdomen plat si o piele ferma. Toate acestea pot fi obtinute facand chiar si acasa cateva exercitii simple, care fac minuni.

Iata care sunt cele mai bune 10 exercitii pentru o talie de viespe:

talie subtire

Orice sesiune de exercitii fizice trebuie sa inceapa cu incalzirea. Efectueaza 20 de rotiri de gat spre stanga, respectiv spre dreapta, dupa care fa 20 de rotiri de umeri in fata, apoi in spate. Cu picioarele departate si spatele drept, efectueaza 30 de aplecari laterale alternative. Dupa ce ai terminat, ridica in fata genunchiul drept, respectiv stang, de 20 de ori, iar la final, cu bratele intinse, fa 20 de semi-genuflexuni. Poti trece apoi la treaba!

1. Exercitiu de rasucire a corpului

exercitiu pentru talie

Intinde-te pe burta si spijina-te pe coate. Din aceasta pozitie, ridica-ti corpul si rasuceste-te spre stanga si spre dreapta, tinand abdomenul incordat. Ai grija ca fiecare miscare sa fie facuta din talie, astfel incat sa simti cum sunt lucrati muschii de sub coaste si expira adanc la fiecare rasucire pentru a-ti proteja spatele. Repeta acest exercitiu de 40 de ori, in doua serii, dupa care fa o pauza de 30 de secunde.

2. Abdomene rasucite pentru o talie de viespe

talie

Pentru acest exercitiu ai nevoie de o minge, de preferat medicinala. Aseaza-te pe spate si ridica picioarele de pe saltea, tinandu-le incrucisate. Ridica-ti, de asemenea, si trunchiul, astfel incat sa formeze un "V" cu picioarele. Tine mingea cu ambele maini si "impinge-o" pe langa picioare, rasucindu-ti corpul si alternand partea stanga cu partea dreapta. Efectueaza 3 serii a cate 15 repetari.

3. Atinge varful piciorului cu mana opusa

exercitiu fizic pentru talie

Ramai asezata pe spate, pe saltea, indoaie-ti genunchii si ridica piciorul drept sus. Tine capul drept, cu privirea orientata in sus, incordeaza abdomenul si intinde mana stanga in lateral, astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade cu trunchiul. Apropie, apoi, fara sa te grabesti, mana intinsa, de piciorul ridicat, incercand sa atingi cu degetele varful acestuia. Repeta de 10-12 ori, apoi schimba piciorul si efectueaza inca o serie.

4. Abdomene care topesc grasimea de pe talie

abdomene talie

Tot din pozitia intinsa pe spate, ridica picioarele si flexeaza-ti genunchii la 90 de grade, la fel ca in imagine. Ridica-ti partea superioara a trunchiului si, tinand cu ambele maini o gantera de 3-4 kilograme, "impinge-o" pe langa genunchi, pe partea stanga si pe partea dreapta, rasucindu-ti talia. Schimba piciorul si repeta exercitiul, efectuandu-l de 20 de ori.

5. Abdomene pe mingea de fitness

minge de fitness

Pentru acest exercitiu ai nevoie de o minge de fitness. Aseaza-te cu spatele pe ea, pozitionandu-te astfel incat sa ai stabilitate, si sprijina-te cu mana stanga de podea. Mana dreapta pune-o la ceafa, si indoaie genunchii, tinand talpile lipite de podea. Indreapta apoi piciorul stang pe orizontala si trage de genunchi, incercand sa-l atingi cu cotul drept. Trunchiul se va rasuci usor si vei simti cum lucrezi muschii de sub coaste. Repeta de 15 ori, apoi schimba mana si piciorul si ia-o de la capat. Cu siguranta, acest exercitiu te va ajuta ca in scurt timp sa obtii talia de viespe mult dorita.

6. Abdomene cu picioarele incrucisate in diagonala

abdomene

Intinde-te pe spate, pe saltea, si pune-ti mainile sub cap. Tine-ti trunchiul drept, iar soldurile orientate pe diagonala, spre dreapta. Apoi, incruciseaza picioarele indoind stangul peste piciorul drept, care va ramane intins, si trage de genunchi spre piept. Fa acest exercitiu de 50 de ori, apoi schimba piciorul si repeta miscarea.

7. Rasuceste-ti picioarele tinand abdomenul incordat

talie de viespe

Ramai intinsa pe spate, cu mainile pe langa corp, capul drept cu privirea orientata in sus si umerii lipiti de saltea. Ridica picioarele, indoindu-ti genunchii astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade, iar apoi trage aer adanc in piept, incordand puternic abdomenul. Misca genunchii, rasucindu-i spre dreapta, apoi expira si revino la pozitia initiala. Repeta aceleasi miscari si spre partea stanga, efectuand, in total, 10 astfel de exercitii.

8. Fa abdomene stand in picioare

exercitii talie

Stai in picioare si ridica mingea de fitness, cu ambele maini, deasupra capului. Ridica genunchiul drept si atinge-l cu cotul de la mana dreapta. Revino la pozitia initiala si repeta acelasi exercitiu si pe partea stanga. Efectueaza 30 de astfel de repetitii in 2 serii.

9. Inclina-ti trunchiul prin rasucire

exercitii talie subtire

Intinde-te, din nou, pe saltea, de data aceasta stand pe-o parte, cu corpul drept. Sprijina-te in cot, tinand mana perpendicular pe saltea, astfel incat sa formezi un unghi de 90 de grade, si ridica mana opusa spre tavan. Tinand-o dreapta, inclina-ti trunchiul in fata, rasuncindu-te din talie. Revino la pozitia initiala si repeta de inca 4 ori. Dupa ce ai terminat, fa 5 astfel de exercitii si pe partea opusa.

10. Rasuceste-ti talia ca pe o sfoara

talie de viespe

Ramai culcata pe saltea, cu picioarele intinse si drepte. Inspira si indoaie genunchiul drept, aducandu-l la piept, si "imbratiseaza-l" strans cu ambele maini. Expira apoi in timp ce iti impingi usor genunchiul drept cu mana opusa, spre partea stanga, permitand, astfel, corpului sa se rasuceasca. Intinde bratul drept cat mai tare, la nivelul umarului, spre exterior, si ramai asa cateva secunde, dupa care poti reveni la pozitia initiala si poti relua si pentru partea opusa. Efectueaza 10 repetitii.

talie de viespe hula hoop

 

Acum, ca stii exact ce trebuie sa faci pentru a avea o talie de viespe, nu mai ramane decat sa te inarmezi cu vointa si ambitie si sa incepi propriul tau antrenament, acasa. Combinand sportul cu o dieta potrivita, vei vedea ca in cateva saptamani vor incepe sa apara si rezultatele mult dorite. Iar ca sa-ti fie mai usor sa treci printr-un astfel de program, incearca sa faci totul sa fie cat mai distractiv - asculta-ti muzica preferata, de exemplu, in timpul antrenamentului, sau invita-ti o prietena la tine pentru a exersa impreuna. Iar ca pont, tot pentru a obtine o talie de viespe, poti incerca si cercul hula-hoop, care are un efect extrem de bun asupra grasimii de pe abdomen si este si foarte distractiv. Te-am convins sa te apuci de treaba?

Sursa foto si text: www.health.com

 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.3 (14)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (195 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!