Nu Skin
Optezi sa Impresionezi

Cele mai simple exercitii pentru pielea lasata dupa slabit

Viorica Ghinea, redactor

Bucuria declansata de faptul ca ai slabit brusc sau ca ai scapat de un numar semnificativ de kilograme este, de obicei, umbrita de efectul neplacut pe care il observi la corpul tau, si anume pielea lasata, fara tonus, ceea ce iti creeaza o stare de depresie. Nu te descuraja, ci lupta impotriva acestui inamic estetic. Exista o multime de exercitii care iti tonifiaza pielea si iti remodeleaza trupul.

Exercitiu pentru pielea lasata de pe abdomen

Unul dintre cele mai populare exercitii pentru tonifierea abdomenului este bicicleta. Tot ce trebuie sa faci este sa te intinzi pe spate, sa duci mainile indoite la ceafa si sa pedalezi in aer. Pentru a sparge monotonia, poti sa apropii alternativ coatele de genunchiul opus, incordand abdomenul. Realizeaza 2-3 seturi formate din 15-20 de repetari.

Cum tonifiezi pielea lasata de pe brate?

Ai reusit sa scapi de kilogramele nedorite, insa ai observat ca pielea de pe brate nu mai este intinsa si ferma, asa cum era inainte? Pe langa cremele pe care le folosesti pentru fermitate si hidratare, apeleaza si la exercitiile fizice. Achizitioneaza o pereche de gantere de 1-2 kilograme si realizeaza cat mai multe exercitii pentru brate. Nu numai ca iti vei remodela bratele, dar iti vei tonifia sanii, iar spatele va avea o alta postura.

Unele dintre cele mai bune exercitii pentru tonifierea pielii lasate de pe brate sunt acestea:

Flotarile realizate la perete: aseaza-te in fata unui perete si pune palmele pe el, astfel incat sa ai bratele intinse (la nivelul pieptului). Realizeaza flotari obisnuite, doar ca peretele va reprezenta punctul de sprijin. Impinge-te in brate, incordand muschii.

exercitii cu gantere

Exercitiu cu greutati: ia greutatile in maini, tine picioarele departate si genunchii usor indoiti si ridica bratele la nivelul umerilor, tinand palmele una spre cealalta. Ridica mainile deasupra capului, mentine aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino la cea initiala. Repeta de 20 de ori, luand o mica pauza dupa 10 repetari.

Exercitii pentru pielea lasata de pe picioare

Si pielea de pe picioare isi poate pierde din elasticitate dupa ce ai slabit. Avand in vedere ca sezonul cald pune stapanire pe meleagurile autohtone, ia masuri din timp, in special daca iti doresti sa ai un trup de invidiat si sa porti tinutele vestimentare preferate.

exercitii pentru picioare

Daca vrei sa scapi de pielea lasata de pe picioare, pune accent pe exercitii ca acestea: fandari, genuflexiuni, lovirea sacului de box cu picioarele, urcarea scarilor din parcuri cu greutati la glezne si diferite exercitii efectuate la saltea.

Exemplu de exercitiu la saltea: stai intinsa pe spate, cu bratele pe langa corp. Tine palmele pe podea, ridica picioarele la 45 de grade si incruciseaza-le in aer intr-un ritm alert. Realizeaza doua seturi a cate 15 repetari.

Credeai ca numai exercitiile complexe dau rezultate bune? Convinge-te ca si cele simple pot avea efecte uimitoare asupra pielii lasate. Tonifiaza-ti corpul realizand frecvent exercitii fizice pentru fermitate. Nu te abate de la aceasta rutina si elasticitatea pielii tale se va imbunatati vizibil.

Spate Brate Abdomen Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.8 (8)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!