Sensiblu lanseaza APIVITA - un nou brand de cosmetice naturiste

Sensiblu lanseaza APIVITA - un nou brand de cosmetice naturiste

Redactor Divahair.ro

APIVITA, lider pe piata cosmeticelor naturiste din Grecia, isi lanseaza astazi, 20 mai 2010 produsele in cadrul farmaciilor Sensiblu din Romania

Formulele produselor APIVITA, bazate pe propolis şi extracte unice din plante greceşti au adus companiei un renume international şi o retea de distributie in continua creştere peste tot in lume. Precum albinele, care zboara din floare in floare, APIVITA si-a extins reteaua in intreaga lume. O selectie de peste 300 de produse dezvoltate de APIVITA sunt acum prezente in 5000 de farmacii din Grecia si magazine de specialitate din 20 tari, printre care Spania, Hong Kong, Taiwan, Bulgaria, Cipru si Suedia.

Sensiblu completeaza gama produselor naturiste de pe piata din Romania cu produse unice in lume, precum cele de la APIVITA

Bazate pe propolis şi extracte din peste 5.500 de plante specific greceşti, produsele APIVITA contin pana la 99% ingrediente naturale in compozitia lor. Gama larga de produse organice certificate de organisme internationale combina cu succes ingredientele active din plante terapeutice, cu proprietati antivirale, antitoxice şi anti-inflamatorii. Printre acestea regasim produsele apicole precum mierea, ceara de albine si laptisorul de matca care stimuleaza si protejeaza in mod natural organismul. Propolisul si eucaliptul intaresc sistemul imunitar alaturi de extractul de floare de cactus, floarea soarelui si frunzele de maslin care protejeaza si hidrateaza pielea.

 

 

Liniile de produse APIVITA acopera nevoile complexe ale femeilor, cu produse incepand de la ingrijirea tenului, a parului, mainilor, picioarelor si a corpului, si pana la produse anti-celulitice, de igiena orala si tratament homeopatic, plus o linie completa de produse pentru barbati.

APIVITA - un brand nascut din admiratia fata de natura şi de lumea albinelor

Promotori ai filosofiei greceşti, fondatorii brandului APIVITA, doi frati - ambii farmacişti - pe nume Niki şi Nikos Koutsianas au cautat in jurul lor esente pure pentru a crea o linie de produse desavarşita. S-au lasat ghidati de modul de organizare al albinelor in stup şi au lucrat de la bun inceput cu produsele pure ale acestora: miere, propolis, ceara. Filosofia de business fondata de cei doi s-a orientat de-a lungul celor 31 de ani de existenta spre integrarea naturii in mediul urban unde se desfaşoara activitatile noastre cotidiene. Exemplul lucrului in echipa inspirat de organizarea fara cusur a albinelor a ghidat intreaga evolutie a brandului şi a oferit la nivel fizic materia prima pentru crearea unor produse de sanatate şi de ingrijire de cea mai inalta calitate.

APIVITA dovedeste responsabilitate si fata de economia greceasca, dar si fata de natura, dezvoltandu-si propriile culturi organice si lucrand cu apicultori din toata Grecia. In 2005, APIVITA a incheiat procesele de renovare ale farmaciei de pe Muntele Athos. In acest fel, compania a contribuit la pastrarea unui monument istoric ce dateaza din 1890, imbogatindu-si in acelasi timp cunostintele terapeutice cu invataturi pretioase de-ale Marilor Parinti. In plus, infiintarea "Gradinii lui Hipocrate" pe Insula Kos este un proiect ce a fost imbratisat cu drag de catre APIVITA. Gradina include astazi aproximativ 190 din cele 254 de plante folosite de filosof insusi pentru tratamentele sale.

Articolul urmator
Totul despre bakuchiol: beneficii și mod de utilizare
Totul despre bakuchiol: beneficii și mod de utilizare
Cate sanse ai sa iti intalnesti alesul inimii de Anul Nou?
Incepe quiz
Cate sanse ai sa iti intalnesti alesul inimii de Anul Nou?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1.6 (62)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.