Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Masajul de relaxare, o oaza de liniste si de rasfat

Viorica Ghinea, redactor

Masajul de relaxare este o solutie naturala si rapida pentru momentele in care iti doresti sa fii rasfatata si alintata. In plus, aceasta metoda te ajuta sa iti recapeti echilibrul interior si iti ofera doza de energie de care ai atata nevoie pentru a face fata provocarilor de zi cu zi.

Indiferent de locul unde alegi sa evadezi din cotidian, acasa sau la un salon, tot vei beneficia de avantajele pe care ti le ofera masajul. Poti sa alegi intre masaj de relaxare total (picioare, maini, spate) ori partial (picioare sau spate), in functie de timpul tau liber si de resursele financiare de care dispui.

Beneficiile masajului de relaxare

Acest tip de masaj este renumit in intreaga lume pentru efectele benefice pe care le aduce organismului. El imbunatateste circulatia sanguina si pe cea limfatica, reusind sa indeparteze senzatia de frig  sau de greutate din membrele inferioare. De asemenea, ajuta la eliminarea toxinelor din organism si indeparteaza celulele moarte de la suprafata epidermei. Un beneficiu important al acestor avantaje este obtinerea unei pieli frumoase si sanatoase.

Dupa cum spune si numele, principalul scop al acestui masaj este sa relaxeze corpul, iar efectele se simt imediat. Musculatura corpului se elibereaza de tensiunea acumulata, stresul si oboseala se diminueaza, iar tu te simti din ce in ce mai bine.

Masajul de relaxare are si efecte terapeutice, deoarece poate sa previna anumite afectiuni sau sa amelioreze starea de sanatate generala. Masajul de relaxare elimina durerile de spate, previne insomnia, reduce constipatia, creste imunitatea si ajuta sistemul respirator.

beneficii masaj de relaxare

Pasi pentru efectuarea masajului de relaxare

Invata impreuna cu partenerul tau cum sa faceti un masaj de relaxare de nota 10.

1. Pregatirea decorului. Organizeaza camera in care urmeaza sa faci masaj, creeaza o atmosfera placuta prin muzica relaxanta, lumina difuza, arome ispititoare. Pregateste din timp toate obiectele de care vei avea nevoie.

Pune intr-o cutie sau intr-un cosulet: prosoape, servetele umede, lotiune sau ulei de masaj. Poti sa cumperi un ulei special din comert sau sa prepari unul homemade. Nu ai nevoie decat de 150 ml de ulei de masline in care sa adaugi uleiuri esentiale cu diferite proprietati (calmante, revigorante, analgezice).

Uleiul de lavanda si cel e iasomie calmeaza, uleiul de ylang-ylang combate stresul, iar cele de santal si de menta revigoreaza simturile. Adauga doar cateva picaturi in uleiul de masline, deoarece au arome puternice.

2. Inceperea masajului. Acopera patul cu prosoape, pentru ca uleiurile pot sa pateze lenjeria de pat. Pune putin ulei intr-o mana, apoi freaca palmele intre ele pentru a le incalzi usor. Poti sa masezi intregul corp sau doar anumite zone mai incordate.

Incepe cu un masaj facial usor, fa miscari circulare pe frunte, pe tample si pe obraji. Acest tip de miscari ajuta la eliminarea stresului. Coboara pe gat si pe umeri, concentrandu-te asupra cefei, deoarece este o zona unde se aduna multa tensiune. Maseaza umerii cu miscari usoare, ca si cum ai netezi pielea, inainte si inapoi, apoi in  jos si in sus, pana se elibereaza toata tensiunea locala. Strange ferm de cateva ori umerii, apoi continua miscarile pe brate pana la degete, pentru a stimula circulatia sanguina periferica.

3. Si mai mult masaj. Pune o cantitate mai mare de ulei in mana si efectueaza masajul de relaxare si pe spate. Incepe cu miscari ample, plimband palmele din partea inferioara a spatelui pana la gat. Repeta aceasta manevra de mai multe ori, dupa care maseaza zone mai mici. Efectueaza cateva miscari circulare, plecand dinspre coloana vertebrala spre partea laterala a spatelui. Aplica presiune cu podul palmelor asupra punctelor mai incordate, dar nu apasa prea tare, pentru ca scopul masajului este sa relaxeze intregul corp.

Foloseste-te de ambele maini, iar daca simti ca obosesti, implica si antebratele. In timpul masajului incearca sa nu pierzi contactul cu pielea partenerului, altfel masajul isi pierde din efecte. Pentru un masaj de relaxare complet este indicat sa continui miscarile de framantare si pe picioare, cu accent pe talpi. De asemenea, poti sa masezi si pieptul sau abdomenul.  

4. Finalul masajului este la fel de important ca inceputul, deoarece nu trebuie sa se termine brusc, ci prin atingeri blande. Miscarile rapide au efecte revigorante, iar cele lente sunt relaxante. Pentru a desavarsi starea de liniste interioara, este recomandat ca partenerul sa stea in aceeasi pozitie inca un sfert de ora, dupa care poate sa indeparteze surplusul de ulei de pe piele.

Masajul de relaxare este un rasfat binevenit la sfarsitul zilei, fiind o metoda excelenta de indepartare a stresului, a durerilor musculare si de prevenire a anumitor afectiuni.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!