Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

10 invataturi de la Carmen Bruma pentru cand esti insarcinata

Viorica Ghinea, redactor

Nu mai este o surpriza pentru nimeni faptul ca frumoasa Carmen Bruma este o mare iubitoare a stilului de viata sanatos. Ea este foarte atenta la ceea ce consuma si la ce exercitii fizice efectueaza. Putem spune ca a devenit un model pentru mamicile gravide, avand in vedere cat de bine s-a mentinut atat pe parcursul sarcinii, cat si dupa ce a nascut. Vrei sa afli totul din perioada cand era Carmen Bruma insarcinata si cum a reusit ea sa se mentina in forma? Citeste urmatoarele invataturi pe care ar trebui sa le stie orice mamica gravida!

Esti insarcinata? Iata 10 invataturi de la Carmen Bruma

Citeste cu atentie invataturile de la Carmen Bruma si nu ezita sa le introduci in viata ta de zi cu zi.

1. Daca ai fost o persoana sedentara inainte de sarcina, nu exagera cu activitatea fizica, mai ales in ultimele luni de sarcina. Opteaza pentru mers alert, stretching si exercitii de respiratie.

2. Daca ai fost o femeie activa si inainte de sarcina, nu te opri! Insa schimba tipul antrenamentului si redu din intensitatea lui cu aproximativ 40%. Alergatul in aer liber este sanatos si util.

 Carmen Bruma insarcinata  Carmen Bruma

3. Nu vei acumula multe kilograme in timpul sarcinii daca efectuezi zilnic miscare fizica. 30 de minute de exercitii fizice de intensitate moderata vor fi perfecte.

4. Un alt motiv pentru care a practicat sport Carmen Bruma cand era insarcinata? Pentru ca stia ca o s-o ajute sa nasca mai usor. Sportul usureaza travaliul si amelioreaza durerile nasterii.

5. Cum pot fi tinute sub control starile emotionale din timpul sarcinii (acele stari care reusesc sa ii sperie pe cei din jur)? Ei bine, tot prin sport si exercitii de respiratie.

6. Nu uita ca atunci cand esti insarcinata, TU esti singura sursa de hrana pentru bebelusul tau.

7. Urmeaza o dieta echilibrata si sanatoasa, nu una bazata pe pofte culinare.

8. Inca un secret de cand era Carmen Bruma insarcinata? O salata perfecta pentru gravide: frunze de spanac, varza alba,varza rosie, morcov, un avocado copt bine, un ou fiert, seminte de canepa, fulgi de migdale, ulei de masline sau canepa, sare.

9. Migdalele, semintele de susan, de floarea-soarelui, quinoa, nucile si caju nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia unei femei insarcinate. Atentie la cantitati!

10. Singura modalitate de preparare a carnii trebuie sa fie la gratar sau la cuptor, daca vrei sa te mentii in forma atunci cand esti insarcinata.

Acum ca ai aflat informatii importante din perioada cand era Carmen Bruma insarcinata, iti va fi mult mai usor sa te mentii in forma atat pe perioada sarcinii, cat si dupa ce ai nascut. Tine cont de aceste sugestii legate de sport si alimentatie si nu doar silueta ta va avea de castigat, ci si micutul tau nenascut inca.

Sursa foto: facebook.com

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3 (2)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!