Review pentru Balsam de par Kerastase Discipline Fondant Fluidealiste

Duminică, 14.06.2015

Balsamul de par Kérastase Discipline Fondant Fluidealiste se adreseaza parului rebel, lipsit de stralucire, greu de aranjat si de coafat. Aceasta problema este in special caracteristica pentru parul cret sau buclat, si este vizata de balsam prin includerea tehnologiei Discipline, care promite sa combata tendinta de incretire si electrizare a parului timp de 72 de ore, lasandu-ti un par moale, suplu, atat de usor de coafat.

Cum ti se pare Balsam de par Kerastase Discipline Fondant Fluidealiste? Voteaza!

0 (0)
Balsam de par Kerastase Discipline Fondant Fluidealiste

105 ron

Balsamul de par Kérastase Discipline Fondant Fluidealiste se adreseaza parului greu de aranjat si de strunit, care se increteste si se electrizeaza. Acest produs este infuzat cu tehnologiile patentate Kérastase Discipline, care au necesitat 8 ani de cercetari, pentru a pune la punct un sistem care sa iti asigure 72 de ore de par suplu, anti-frizz, stralucitor si matasos. Keratina intareste si confera flexibilitate fibrei, agentii de netezire lasa parul moale la atingere, iar lipidele confera protectie impotriva incretirii.

Textura fluida a balsamului este atat de usor si de placut de aplicat, incat o vei asocia cu un rasfat si vei deveni dependenta de ea. Te vei indragosti si de ambalajul produsului, in nuante de roz si auriu, rafinat si sofisticat.

Mod de folosire
: aplica pe lungimi si pe varfuri, pe parul umed, maseaza pentru a-i determina o mai buna absorbtie si lasa sa actioneze timp de 2-3 minute, inainte de a clati.

Cel mai important avantaj al balsamului de par Kérastase Discipline Fondant Fluidealiste este reprezentat de eficienta pe care o are impotriva incretirii nedorite a parului. Desi poate parea paradoxal, incretirea si electrizarea sunt specifice mai degraba parului ondulat, dar afecteaza buclele, oferindu-le un aspect rebel, neatragator. Balsamul rezolva aceasta problema prin hidratarea pe care o confera parului tau, prin compensarea deficitului de nutritie. Inca de la prima utilizare, vei observa cum parul tau se aranjeaza mai usor, buclele capata corporalitate si volum, iar parul drept devine atat de matasos si de moale la atingere, incat nu vei mai resimti nevoia de a apela la aparatele de coafat. Mai mult, tu te vei bucura de supletea si lejeritatea parului tau, care este plin de viata, dar aproape imponderabil. Transformarea instantanee a calitatii parului, asociata cu formula care ii incurajeaza o utilizare zilnica, textura luxurianta si aplicarea plina de rasfat, te vor face sa devii dependenta de balsam.

Principalul dezavantaj al balsamului Kérastase Discipline Fondant Fluidealiste este dat de pretul ridicat, care iti va descuraja posibilitatea de achizitie.

Daca ai insa parul rebel, care se electrizeaza si se increteste usor, greu de aranjat, Kérastase Discipline Fondant Fluidealiste poate fi insa solutia ta salvatoare.

Gramaj : 200 ml